آشنایی با تعداد واحدها، طبقات و امکانات موجود در پروژه پاسارگاد 2

rkeovtejugn90tr9ungh9tenuh9tuho9tihuotinhujotih oeijg 600x339 آشنایی با تعداد واحدها، طبقات و امکانات موجود در پروژه پاسارگاد 2

در تهران فرصت های سرمایه گذاری مناسبی فراهم شده است که مهم ترین آن ها، سرمایه گذاری و خرید واحدهای مسکونی و تجاری در مناطق مهم تهران می باشد.

منطقه 22 تهران که مورد توجه بسیاری از افراد است، از هر نظر برای سرمایه گذاری و زندگی مناسب است و همین امر سبب شده که برج ها و پروژه های متعددی در این منطقه خوش آب و هوا ساخته شود که پروژه پاسارگاد 2 یکی از آن ها می باشد. اگر می خواهید با تعداد واحدها، طبقات و امکانات موجود در پروژه پاسارگاد 2 آشنا شوید، توصیه می کنیم این مطلب را تا پایان همراهی نمایید.

معرفی کلی پروژه مجبوب پاسارگاد 2

​​​​پروژه پاسارگاد 2 یکی از مطمئن ترین پروژهای منطقه ۲۲ از لحاظ تعاونی سازنده و یکی از بهترین موقعیت های منطقه ۲۲ را از لحاظ دسترسی و شهرنشینی  دارد.

اگر قصد خرید ملک و زندگی در آن را دارید، پروژه پاسارگاد 2 یکی از محبوب ترین پروژه ها در منطقه 22 می باشد. این پروژه که توسط تعاونی بسیار معتبر شهید همت در حال ساخت می باشد که در سال 97 مراحل خرید زمین آن آغاز شده است. واحدها و نرخ زمین این پروژه علی الحساب است و انتخاب واحدها برای افرادی که در پرداخت اقساط خود خوش حساب هستند، اولویت دارد.

پروژه پاسارگاد 2 که توسط تعاونی شهید همت در حال ساخت است، مراحل فوندانسیون خود را با بهترین مواد آغاز کرده است و زمان تحویل واحدها را 30 ماهه مشخص کرده است. اگر سرمایه کافی برای خرید این واحدها را دارید، با توجه به تعاونی معتبر و قیمت مناسب آن حتما برای خرید اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:  آیا میدانید کدام نهالستان رکورد دار تولید نهال در کشور است؟

تعداد واحدها و طبقات موجود در پروژه پاسارگاد 2 چیتگر

یکی از معیارهایی که در زمان انتخاب و خرید واحدها مورد توجه است، تعداد طبقات و تعداد واحدهایی است که در یک برج یا بلوک قرار می گیرد زیرا میزان شلوغی و خلوت بودن برج را نشان می دهد. پروژه پاسارگاد 2 یکی از استانداردترین پروژه ها از لحاظ تعداد طبقات و واحد می باشد.

این پروژه به صورت سه برج یا بلوک در کنار هم ساخته شده اند که هر کدام از آن ها 11 طبقه را دارا می باشند. در بین این طبقات 6 طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و 4 طبقه منفی برای پارکینگ است و در هر کدام از طبقات مسکونی 6 واحد ساخته خواهد شد. پس مجموع واحدها در هر بلوک 42 می باشد و در کل پروژه این تعداد به عدد 126 واحد می رسد.

همچنین در کنار دارا بودن تعداد واحدها و طبقات مناسب، پروژه پاسارگاد 2 واحدهایی با متراژ 90 متر طراحی خواهند شد. البته این متراژ هنوز دقیق و مشخص اعلام نشده است، همچنین واحدها دارای قدرالسهم تجاری خواهند بود که آینده ای درخشان در انتظار سرمایه گذاران آن ها خواهد بود.

لوکیشن و موقعیت جغرافیایی پروژه پاسارگاد 2

این پروژه بسیار خاص خواهد بود زیرا دارای لوکیشن و نقاط دسترسی مختلفی است که دغدغه ساکنان را بابت انواع خریدها رفع می کند. لوکیشن پروژه پاسارگاد 2 آن را در شهرک راه آهن قرار داده است و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار ایده آلی می باشد که در قسمت شرقی منطقه 22 تهران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:  رشد سنگ های زنده؛ پدیده ای عجیب در رومانی + عکس

این پروژه به بزرگراه های اصلی تهران یعنی همت، آزادگان، خرازی و … دسترسی راحتی دارد که سکونت و سرمایه گذاری در آن ها را بیش از پیش لازم و ضروری می کند.

در کنار دسترسی به این بزرگراه ها که راهی برای دور زدن ترافیک های تهران است، به مجتمع های مختلفی چون طوبی، بام لند، رزمال، ایرانمال و … دسترسی دارد که روزانه جمعیت زیادی را به سمت خود می کشاند.

همچنین نزدیک بودن به دریاچه چیتگر و آبشار از دیگر ویژگی های این پروژه می باشد، البته نباید از نوع دسترسی ساده و راحت آن به مترو و اتوبوس غافل شد. وجود این موقعیت جغرافیایی بی نظیر آینده پروژه پاسارگاد 2 را بسیار درخشان خواهد کرد.

ergvo45ugn98o54nhvgio5ehg eivrhb 5i8y g985o8ihb 3iht35iohtg3i 594x600 آشنایی با تعداد واحدها، طبقات و امکانات موجود در پروژه پاسارگاد 2

پروژه پاسارگاد 2 چه امکاناتی دارد؟

حتما یک پروژه با این موقعیت مناسب که در شهرک راه آهن واقع است، دارای امکانات رفاهی نیز می باشد تا تمام ویژگی های خوب برای زندگی را داشته باشد. امکانات پروژه پاسارگاد   2  زیاد است و ما در این قسمت تنها مهم ترین های آن ها را برای شما ذکر خواهیم کرد.

  • مجهز به سالن های ورزشی با امکانات مناسب
  • دارای آنتن مرکزی
  • دارای لابی شیک به همراه لابی من 24 ساعته
  • برخورداری از سالن های اجتماعات
  • دارا بودن آسانسور در لاین های مختلف
  • دارای سیستم اطفای حریق
  • انباری با متراژ مناسب برای هر واحد
  • دارا بودن پارکینگ
  • مجهز به شوتینگ
  • برخورداری از واحدهای تجاری
  • دارای ویو و چشم انداز مناسب به دلیل اینکه برج های اطراف نیز دارای تعداد طبقات کمی هستند.
بیشتر بخوانید:  تور اروپا سفری لوکس و بی نظیر که حتما باید تجربه کنید

هر کدام از این امکانات زندگی را در واحدهای این برج آسان می کنند، پس توصیه کارشناسان این است که در صورت دارا بودن مقدار سرمایه لازم پروژه پاسارگاد 2 را در اولویت قرار دهید.

erkvg 0er9ugv09v547y0946uy9h84u6yv94u6y964uy9o4u5yn9o5y94ovi5 600x386 آشنایی با تعداد واحدها، طبقات و امکانات موجود در پروژه پاسارگاد 2

پیش فروش و خرید واحدهای پروژه پاسارگاد 2  در منطقه 22 تهران

این پروژه که جزو برج های اطراف دریاچه چیتگر می باشد، دارای واریزی اولیه، امتیار و اقساط می باشد. در این پروژه مبلغ 680 میلیون تومان به عنوان واریزی اولیه مشخص شده است. همچنین اقساط نیز برای هر کدام از واحدها برای مرداد، مهر، آذر، بهمن سال 1399 به ترتیب 80، 50، 25 و 25 میلیون تومان می باشد.

در زمان انتقال امتیاز واحدهای این پروژه باید در دفتر تعاونی این انتقال صورت بگیرد و شرایط را کاملا مورد بررسی قرار دهید که واحد متعلق به شخص متوفی نباشد، شامل جریمه، مورد معامله مهریه و … قرار نگرفته باشد. توجه به این ویژگی ها خرید واحد را بدون دردسر خواهد کرد.