بررسی شرایط سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی

آیا درباره میزان مبلغ سرمایه گذاری در قبرس شمالی می‌دانید؟ مهم‌ترین شرایط مهاجرت سرمایه گذاری به قبرس شمالی چیست؟ چگونه می‌توانیم اقامت در قبرس شمالی را اخذ کنیم؟ قبرس شمالی یکی از مناسب‌ترین سرزمین‌ها برای مهاجرت و زندگی میباشد. یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ اقامت این کشور سرمایه‌گذاری میباشد. در این مقاله قصد داریم درباره خرید ملک در قبرس شمالی مزایای آن، و همچنین شرایط مهم برای انجام آن بپردازیم. با پارسیان اپلای همراه شوید.

ocmjirnjjffffffffh3fnt8yhwidexm.lalajno8i4r943653883944p 600x344 بررسی شرایط سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی

اقامت در قبرس شمالی از راه سرمایه‌گذاری چگونه میباشد

کشور قبرس کشوری واقع در شرق دریای مدیترانه بوده که به دو بخت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. جمعیت قبرس چیزی در حدود 166 هزار نفر میباشد. قبرس شمالی بخت ترک‌نشین این کشور محسوب می‌شود، در حالی که بخت جنوبی عضوی از اتحادیه اروپا میباشد. کشور قبرس در سال‌های اخیر رشد اقتصادی زیاد مناسبی داشته میباشد و به همین دلیل نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران بین‌المللی به این کشور جلب شده میباشد. با افزایش سرمایه‌گذاران بین‌المللی که در این کشور سرمایه‌گذاری کرده‌اند، نرخ بیکاری نیز کاهش قابل توجهی داشته میباشد. خرید ملک در قبرس شمالی از جمله روش‌هایی میباشد که می‌توان به وسیله آن اقامت این کشور را اخذ کرده و از مزایای آن نیز برخوردار شد. برخی از مزایای اخذ اقامت در قبرس شمالی به وسیله سرمایه‌گذاری جمله میباشد از:

  • مالیات زیاد کم
  • نیاز نداشتن به هیچگونه مدرک زبان
  • اخذ اقامت سریع
  • استفاده از حقوق شهروندی قبرس
  • برگشت سریع سرمایه
  • پایین بودن هزینه سرمایه‌گذاری
  • معاف بودن از مالیات در صورت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری
بیشتر بخوانید:  مسجد کریستال، شاهکار هنری و معماری در مالزی

مهاجرت سرمایه گذاری به قبرس شمالی با خرید ملک

از دیگر روش‌های مهاجرت سرمایه‌گذاری به قبرس شمالی خرید ملک در این کشور میباشد. این روش را می‌توان یکی از محبوب‌ترین روش‌ها میان سرمایه‌گذاران دانست. یکی از مهم‌ترین شرایط مهاجرت سرمایه گذاری به قبرس شمالی از مشهد، خرید ملکی به بها 300 تا 500 هزار یورو میباشد. با این روش دیگر نیازی به حضور و زندگی در قبرس نخواهید داشت. برای اخد اقامت قبرس نیز تنها کافیست که ملک خریداری شده را به مدت 3 سال در مالکیت خود نگه دارید. خرید ملک مطمئن‌ترین روش خرید ملک در قبرس شمالیمیباشد. سند ملک‌های کشور قبرس به سه نوع تقسیم می‌شوند که جمله میباشد از:

  • سند ترکی (از قابل اعتماد‌ترین انواع اسناد که امروزه زیاد کمیاب شده میباشد.)
  • سند تی ام دی (املاک با سند تی ام دی غصبی هستند. توصیه می‌شود که از این نوع اسناد به هیچ وجه استفاده نکنید.)
  • سند معاوضه‌ای (این سند به افرادی که ملک خود را با ملکی در قبرس عوض‌کردن کنند تعلق خواهد گرفت.)
بیشتر بخوانید:  موقعيت جغرافيايي و تاريخي كوفه

dlckmmiwwuyfbt7y3ijdhweuxde3i98ur7385cy7hhuxedkwwfeufjo 600x431 بررسی شرایط سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی

موسسه مهاجرتی در مشهد چیست؟

افرادی که قصد مهاجرت به دیگر کشورها را دارند، بهتر میباشد این امر را توسط یک موسسه مهاجرتی قانونی انجام داده و با کمک گرفتن از وکلا و مشاوران مجرب و متعهد اقدام به مهاجرت نمایند.

خدماتی که یک موسسه مهاجرتی به مشتریان خود ارائه خواهد داد حاوی صفر تا صد راه‌های قانونی مهاجرت می‌باشد، که از ارائه دادن مشاوره و اطلاعات رایگان تا نهایی شدن پروسه مهاجرت  خواهد بود. که در واقع یک پکیج کامل از خدمت‌ها محسوب می‌شود.

متقاضیان باید در نظر داشته باشند که موسسه مهاجرتی که انتخاب نموده‌اند، قطعا می‌بایست توسط وکیلی اداره شود که مسلط به مسائل حقوق بین الملل باشد.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که سبب می‌شود پروسه مهاجرتی افراد به سهولت انجام پذیرد این میباشد که در اغلب مواقع لازم خواهد بود که قسمتی از کار متقاضیان در کشور مقصد انجام شود، و در پی همین امر این امکان وجود خواهد داشت که خود متقاضی بنا به دلایلی نتواند در آن کشور حضور داشته باشد، در عملکرد این مسئولیت به عهده وکیل یا موسسه مهاجرتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  آبشار گچان، آبشاری زیبا در ایلام (+تصاویر)

متقاضیان با اقدام از راه یک موسسه مهاجرتی می‌توانند به تسریع انجام امور مهاجرتی خود کمک کرده و انجام کلیه مراحل اخذ ویزا و مهاجرت قانونی و اصولی خود را به آن‌ها بسپارند.

ویژه‌گی‌های یک موسسه مهاجرتی معتبر

از ویژ‌ه‌گی‌های مناسب یک موسسه مهاجرتی معتبر می‌توان به تجربه و توانایی‌های وکلا و همچنین کیفیت و ارائه مشاوره دقیق به مشتریان اشاره کرد. همچنین موسسات معتبر متشکل از یک تیم شغل‌ای و متخصص هستند که به افراد در امور مختلف مهاجرتی با توجه به شرایط آن‌ها مشاوره خواهند داد.

از دیگر نشانه‌های یک موسسه مهاجرتی مناسب تضمین و مسئولیت پذیری و راستگویی در انجام کار می‌باشد.

معمولا موسسات معتبر با دیگر وکلای بین‌المللی و کارشناسان حقوقی در خارج از کشور ارتباط گسترده‌ای داشته که از راه آن‌ها قوانین و شرایط کنونی مربوط به آن کشور را مورد بررسی قرار دهند