بیوگرافی سبحان اکرامی

[Ad_1]

sobhanakrami singer1 1 بیوگرافی سبحان اکرامی

بیوگرافی سوبان اکرمی

سبحان اکرامی متولد 6 فروردین 1360 در تهران، در رشته مهندسی نساجی با تاکید بر علم الیاف و شیمی رنگ تحصیل کرد. او از دوران دبیرستان و دانشگاه به هنرهای تئاتر، موسیقی و صداپیشگی مشغول بوده است.

سبحان اکرامی فعالیت رسانه ای خود را با برنامه هنر مشرق شبکه سه آغاز کرد. او در سال 2003 قهرمان کاراته شد. از سال 1378 به عنوان متخصص مسائل فنی مرتبط با ورزش، همکاری خود را با صدا و سیمای ورزش آغاز کرد.

sobhanakrami singer1 7 بیوگرافی سبحان اکرامی

سبحان اکرامی در سال 1385 در برنامه عید نوروز حضور داشت و پس از آن اولین برنامه قانونی خود را در رادیو ورزش با نام “ورزش شمر” آغاز کرد که 8 سال و نیم به طول انجامید. رکورد بیش از 110 برنامه رادیویی ورزشی در یک ماه در سال 2010، یعنی بیش از سه برنامه در روز را حفظ کرده است. او به عنوان گزارشگر ورزشی به بازی های زیادی اعزام شد.

sobhanakrami singer1 6 بیوگرافی سبحان اکرامی

سبحان اکرامی به قول خودش وارد عرصه موسیقی و خواننده می شود:

باید بگویم که ما در خانه زیاد موسیقی گوش نمی‌دهیم و حتی اگر گوش کنیم، تصنیف‌ها و تصنیف‌هایی مثل شاهجریان، ناظری، افتخاری یا مهداد کاظمی کم هستند، آنها موسیقی کلاسیک را در حوزه ایران کار می‌کنند.این نیز محدود به ماشین و در طول سفر است. اما من شخصاً مجذوب چند خواننده پاپ هستم که معتقدم اوج پاپ ایران هستند، فارغ از اینکه چه خوانده اند و چه نخوانده اند، چه موافق باشم یا نه.

sobhanakrami singer1 5 بیوگرافی سبحان اکرامی

سبحان اکرامی یکی از صداپیشگان خوب رادیو ورزش است

وی افزود: اما به قول حضرت علی (ع) که فرمودند از بین مردم و آثارشان بهترین ها را انتخاب کنید، من هم سعی می کنم نوع و سبک خواندن این افراد را به یاد بیاورم و از آنها یاد بگیرم و تجربه کسب کنم. همراهی با او به این دلیل است که از همان ابتدا عاشق انتخاب صداها، سبک‌های موسیقی و آهنگ‌های آنها هستم و بسته به علاقه‌ام در دسته صدا به روش‌های مختلف به آنها گوش می‌دهم و ممکن است آنها را مانند دیگران نشنوم. بنابراین، در حالی که من خیلی کم به موسیقی گوش می‌دادم – و به ندرت بر آن تأکید می‌کردم – در جوانی با دقت گوش می‌دادم که باعث شد گوش‌هایم آموزش ببینند.

بیشتر بخوانید:  حمام در نفت خام مختص افراد ثروتمند (عکس)

sobhanakrami singer1 4 بیوگرافی سبحان اکرامی

بیوگرافی سوبان اکرمی

اکرامی در ادامه به آموزش خود در این زمینه می پردازد: بعدها مدت کوتاهی نزد استاد کرامت اصلانی موسیقی سنتی و آواز ایرانی را فرا گرفتم، اما متوجه شدم که واقعاً این حیطه صلاحیت من نیست و گلویم مناسب نیست. شغل یااستاد همچنین پسرشان مسیح اصلانی را به من معرفی کرد که او هم با من سانکس و صفا را یاد گرفت اما دیدم واقعاً نمی توانم این کار را انجام دهم و به همین دلیل به موسیقی پاپ علاقه مند شدم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی علیرضا استادی

sobhanakrami singer1 3 بیوگرافی سبحان اکرامی

تصاویر سبان اکرامی

نوع آواز من کنترباس است که به ندرت حتی در موسیقی عامه پسند استفاده می شود، چه رسد به موسیقی سنتی که از صدای چپ و باریتون استفاده می کند. باریتون‌ها، باریتون‌ها، تنورها و حتی بیشتر صداهایی شبیه به صدای استاد موسیقی ایرانی شجریان یا استاد فقید ایرج بسطامی، با گستره‌ای بالاتر از صدای مرد و در محدوده زنانه. مورد قبول مردم و اساتید موسیقی سنتی. این اتفاق افتاد که موسیقی سنتی را فراموش کردم، اما پاپ و پاپ کلاسیک را با تجربه او شروع کردم.

وی افزود: در این زمینه استادان متعددی مانند آقای قره تپه و آقای فولادوند را تجربه کرده ام که در ارکسترهای کر و سمفونیک بسیار کار کرده اند، اما نقطه عطف زندگی من دوستی با استاد آواز محمدرضا صادقی بود که ایشان هستند. خود خواننده های خیلی خوبی هستند و دامنه صدای من به آنها نسبتا نزدیک است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی هستی مهدوی فر + عکس

sobhanakrami singer1 2 بیوگرافی سبحان اکرامی

سبحان اکرامی گوینده رادیو است

تحصیلات بهتری برای من به ارمغان آورد و آنها بسیار متفکر، متفکر و دوستانه نسبت به هنرجویان بودند که باعث شد کارم را در موسیقی و خوانندگی جدی‌تر بگیرم.جالب اینجاست که مرا به صداپیشگی هم کشاندند، به دلیل کیفیت صدا و رسا بودن و سابقه پربارم در تئاتر، مرا به دوستان این حوزه معرفی کردند و در کمترین زمان قبول شدم و شروع به کار کردم.

آلبوم های سبحان اکرامی:

آلبوم روح عاشقانه من

تک آهنگ های سبحان اکرامی:

مرز

با تو

کوتاه ترین دیوار

من دارم می میرم

قسم نمیخورم

توضیح

نوستالژی

اضطراب

sobhanakrami singer1 1 بیوگرافی سبحان اکرامی

تصاویر اینستاگرام سبحان اکرمی

مقالات مرتبط:

بیوگرافی فروغ قجابگلی

بیوگرافی رامبد جوان؛ بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی

بیوگرافی زنده یاد عارف لرستانی + تصاویر

بیوگرافی امیرحسین صدیق + عکس امیرحسین صدیق

بیوگرافی پرویز پرستویی مردی از جنس مردم

بیوگرافی رضا کیانیان؛ بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون

بیوگرافی غزل شاکری + تصاویر

بیوگرافی غزل شاکری + تصاویر

بیوگرافی پرویز فلاحی پور

بیوگرافی سبحان اکرامی

منبع:robeka.ir

[ad_2] [ad_2]