بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

[Ad_1]

nilofar shahidi 4 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

بیوگرافی نیلوفر شهیدی، هنرمند سینما و تلویزیون

نیلوفر شهیدی گفت تصادفاً وارد کار آقای کرمیار شدم و او به من فرصت بازیگری داد و من زیاد توجه نکردم تا اینکه یک روز بعد از حدود دو ماه با من تماس گرفتند و گفتند به زودی قرار است یک فیلم تلویزیونی بسازند از من دعوت کردند.

داستان نیلوفر شهیدی

تولد: 1360

تحصیلات: مهندسی کامپیوتر

زمینه کاری: بازیگری

نیلوفر شهیدی هنرمند سینما و تلویزیون و فرزند اسفندیار شهیدی کارگردان سینما است. اولین ساخته نیلوفر شهیدی «سینما سوخته» به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود.

البته نیلوفر شهیدی علاوه بر این دو اثر، تجربه بازیگری در فیلم های مختلف را نیز تجربه کرده است.

nilofar shahidi 1 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

تصاویر نیروفا شهیدی

بخشی از مصاحبه ای با نیلوفر شهیدی پدر شما اسفندیار شهیدی یکی از سینماگران قدیمی بود که در همین رشته نیز تدریس می کرد. همین که بگویم با وجود پدرت از سینما دور نیستی کافی است.حضور او تا چه اندازه شما را به بازیگری تشویق کرد؟ سوال شما خنده دار است، باورتان نمی شود که حتی پدرم هم نمی خواست من وارد سینما یا بازیگری شوم.با وجود اینکه در رشته هنر دانشگاه پذیرفته شدم، باز هم اجازه تحصیل در این رشته را نداشتم. به همین دلیل در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل می کنم.

بیشتر بخوانید:  فال روز یکشنبه 20 مهر 1399

بعد از مدتی تصمیم گرفتم بدون اجازه پدرم در کلاس های بازیگری ثبت نام کنم اما پدرم متوجه شد و نتوانستم به آنها ادامه دهم. تا اینکه یک بار به طور تصادفی به شغلی برخوردم که پدرم کارگردان سینما بود و آقای راستگو کرمیار هم کارگردان آن فیلم بود.

nilofar shahidi 2 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

عکس های جدید نیلوفر شهیدی

بنابراین کارهای آقای شهیدی را از دور تا صحنه دنبال می کردید. با توجه به علایقتان، از سینما یا بازیگری و کار دور نیستید. جدای از این موضوع، برای رسیدن به هدفتان حتما روی فیلم های روز جهان یا فیلم های ایرانی تمرکز خواهید کرد. من کارهای بابا را دنبال می کردم چون علاقه دارم جلوی دوربین بزرگ شوم. از طرفی فیلم رز جهان یا پایان فیلم ایرانی را دنبال می کردیم چون بابا در منطقه بود.اما اگر با کسی که با آن آشنایی دارد به فیلم بروید، خیلی فرق می کند، ما همیشه بعد از تماشای فیلم چت می کنیم و من هم همین زمان را تجربه می کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

nilofar shahidi 3 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

عکس نیلوفر شهیدی

nilofar shahidi 5 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

جدیدترین عکس های نیلوفر شهیدی

شهرت در وهله اول چقدر برای شما مهم بود؟ خیلی برام مهم نیست هدف من چیز دیگری است. نمی گویم از معروف بودن متنفری، این طبیعت انسان است. اما دغدغه اصلی من بازیگر خوب بودن است. شاید بتوانم به عنوان پدرم راه پیدا کنم، اما هرگز نتوانستم. با این حال، او با این سوال مخالفت کرد و در آن زمان اصلاً به من کمک نکرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پارسا پیروزفر + عکس

اما الان خیلی خوشحالم هر وقت کاری برای پخش دارم زنگ می زند که از من انتقاد کند و گاهی تشویقم می کند. این من را بسیار راضی می کند. امیدوارم روزی جایگاهی شبیه او در سینما پیدا کنم.

nilofar shahidi 6 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

عکس نیلوفر شهیدی

چطور با مهرشاد کارخانی آشنا شدید؟ چگونه در فیلم سینما سوخته بازی کردید؟ من

من به دفتر یکی از دوستانم که اتفاقا آقای کارخانی من بودند می رفتم

دستیارشان مهدی پورموسی را دیده و پیگیری کرده اند و از من خواسته اند

از او برای بازی در این فیلم دعوت شد.ابتدا در مورد فیلمنامه و سپس قرارداد صحبت کنید

ما بسته ایم

nilofar shahidi 7 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

جدیدترین تصاویر نیلوفر شهیدی

آیا الگوهایی در فیلم دارید؟ الگوی من پنه لوپه کروز است. من بازی او را دوست دارم. بازیگری که برای 7 نمایشنامه برنده جایزه اسکار شد.

nilofar shahidi 8 بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

عکس نیلوفر شهیدی

گردآوری: بخش بیوگرافی هنرمند ربکا

[ad_2]