بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

[Ad_1]

priyanka chopra3 بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر هندی زیبا

پریانکا چوپرا متولد 18 جولای 1982 در هند بازیگر، خواننده، مدل هندی و چهره شناخته شده بالیوود است. او از سال 2001 وارد عرصه بازیگری شده است. در سال 2008، پریانکا چوپرا جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مشاهیر و سایر جشنواره های فیلم بالیوود را برای بازی در فیلم Vogue دریافت کرد.

priyanka chopra1 بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

عکس های پریانکا چوپرا

بیوگرافی پریانکا چوپرا پریانکا چوپرا در سال 1982 در هند به دنیا آمد. پدر آشوک چوپرا است، مادر مادو چوپرا است، پدر در ارتش کار می کند، به دلیل کار پدر، آنها باید دائماً موقعیت های زندگی را تغییر دهند، بنابراین پریانکا با آداب و رسوم و آداب و رسوم ثروت های مختلف هند دوستی کامل دارد. پریانکا اولین فرزند خانواده است. مادر و پدرش او را می پرستند. پریانکا یک برادر کوچکتر به نام سیذارتا داشت که 7 سال از او کوچکتر بود.

priyanka chopra بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

عکس های جدید پریانکا چوپرا

بیشتر بخوانید:  اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پریانکا چوپرا در 18 سالگی برای ادامه تحصیل در موسیقی کلاسیک غربی، آواز و رقص ماتاک به ایالات متحده رفت.در دوران تحصیل در خانه عمه ام در آمریکا زندگی می کردم. پریانکا چوپرا سه سال پس از پایان تحصیلاتش به هند بازگشت و در سال 2000 در مسابقه Miss India و Miss World شرکت کرد و به عنوان زیباترین دوشیزه جهان انتخاب شد. و هند به او پیشنهاد داد که در فیلم بازی کند و به بازیگری روی آورد.

priyanka chopra2 بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی
priyanka chopra4 بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

پرتره خانوادگی پریانکا چوپرا

بیشتر بخوانید:  زندگینامه کیم کارداشیان

پارینتی چوپرا، پسر عموی پریانکا چوپرا، هنرمند هندی است. پریانکا چوپرا برای فیلم اعتراض (2004) برنده بهترین بازیگر زن شرور در جشنواره شد.

priyanka chopra67 بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

عکس های عروسی بازیگر زن هندی زیبا پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا در سال 2008 جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره های فیلم بالیوود مانند جشنواره سلبریتی برای بازی فوق العاده اش در فیلم “ووگ” دریافت کرد. پریانکا چوپرا دو آهنگ خواند، یکی با ویل. آه تو. در شهر من یکی به نام Bagna و دیگری با پیتبول به نام Bagna وجود دارد.

پریانکا چوپرا در سال 2018 با خواننده و بازیگر آمریکایی نیک جوناس ازدواج کرد

priyanka chopra8 بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

عکس های عروسی پریانکا چوپرا

priyanka chopra5 بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

پریانکا چوپرا و همسرش نیک جوناس

بیشتر بخوانید:  فال روز یکشنبه 4 آبان 1399

جوایز پریانکا چوپرا پریانکا چوپرا تاکنون بیش از 126 جایزه مختلف در هند و جهان کسب کرده است که مهمترین آنها به شرح زیر است: 2005 برنده جایزه فیبر بهترین بازیگر زن برای ایفای نقش منفی زن در فیلم “اعتراض” “. Filmfare 2009 Filmfare Critics Awards مد بهترین بازیگر زن فیلم فیر 2012 جایزه بهترین بازیگر زن 2016 باجی رائو و مستانه بهترین بازیگر نقش مکمل زن 2013 برنده جایزه برفی جوایز زی سینما بهترین بازیگر زن

او برای بازی در سریال Quantico برنده دو جایزه انتخاب مردم شد.

او تاکنون 6 بار برنده جایزه اسکار بین المللی فیلم هند شده است.

کامپایل: robeka.ir

بیوگرافی پریانکا چوپرا بازیگر زیبای هندی

منبع:robeka.ir

[ad_2]