تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

 %name تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

آموزش نحوه ی تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

چگونه لکه رنگ را از روی لباس پاک کنیم؟

تمیز کردن لباسی که روی آن قطرات رنگ پاشیده شده هست مشکل هست و به آسودگی از پارچه پاک نمی شود. در ادامه شما را با روش تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس یا پارچه آشنا می کنیم. اما پیشنهاد ما این هست که قبل از انجام این کار قطعا در بخت نامشخصی از لباس آن را تست کنید تا لباس شما آسیبی نبیند.

احتمالا اندیشه کنید رنگ های پلاستیکی نقاشی ساختمان همان طور که از دست پاک می شوند؛ از روی لباس یا پارچه هم آسوده پاک شوند. اما اینطور نیست.

با تحقیقات خیلی متوجه شدم که مواد عفونت‌زدایی کننده دست برای از بین بردن لکه های رنگ روی لباس و پارچه کمک می کند. می دانم که عجیب به نظر می رسد ، اما اتانول موجود در مخالف عفونی کننده دست به عنوان یک حلال عمل می کند، به حل شدن رنگ و در نهایت پاک شدن آن از پارچه کمک می کند. با مقداری عفونت‌زدایی کننده دست و سایش آن به وسیله ی مسواک ، می توانید لباس ها و پارچه های آغشته به رنگ را نجات دهید.

بیشتر بخوانید:  ترفندهای نگهداری میوه و سبزیجات

چگونه رنگ های روی لباس را پاک کنیم ؟

آنچه شما نیاز دارید:

یک لباس رنگ پاشیده

مخالف عفونی کننده دست ژل منظم

یک مسواک قدیمی

نحوه ی تمیز کردن لکه ی رنگ از روی پارچه :

لباس و پارچه ی رنگی خود را روی یک سطح صاف قرار دهید. زیرا در این روش خیلی آسوده تر می توانید پاشیده های رنگ را روی یک سطح صاف از بین ببرید، در مقابل اینکه آن را در دست بگیرید.

%name تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

لباس رنگی شده را روی سطحی صاف قرار بدهید

بیشتر بخوانید:  11 چیز که می توانید با مسواک های قدیمی تمیز کنید!

عفونت‌زدایی کننده دست را روی مسواک قدیمی خود بمالید، سپس مخالف عفونی کننده دست را به وسیله ی همان مسواک در بخت های لکه های رنگی بکشید و مالش دهید. به صورت حرکات دایره ای کوچک، در نهایت لکه های رنگ آغاز به شل شدن می کنند. در صورت زدن بیشتر عفونت‌زدایی کننده نترسید. (اگر نگران هستید، می توانید قبل از آغاز کار، قطعا در بخت نامشخصی از لباس آن را تست کنید.

%name تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

عفونت‌زدایی کننده ی دست را روی مسواک بریزید

بردبار باشید و این کار را ادامه دهید، در صورت لزوم باز عفونت‌زدایی کننده دست به مسواک خود افزایش کنید. ممکن هست مدتی طول بکشد تا رنگ خارج شود، اما شما می خواهید قبل از ادامه کار مطمئن شوید که رنگ کاملا پاک شده هست. برای رنگ های لجباز، می توانید مقداری الکل مالش به آن افزایش کنید. به نظر می رسد این دو ترکیب کاملا موثر هستند. تنها بخاطر داشته باشید، این فرآیند سبب می شود کمی دست شما آزردن شود اما بها آن را دارد.

%name تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

عفونت‌زدایی کننده را به وسیله ی مسواک روی لکه های رنگ بکشید

بیشتر بخوانید:  طراحی و تزئین هندوانه

وقتی مالش دادن را پایان کردید، وسایل خود را مشابه همیشه بشویید و خشک کنید. شما می توانید لباس های قدیمی خود را که رنگی شده اند را به این صورت تمیز کنید.

%name تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

پس از بین رفتن لکه های رنگ، لباس را کاملا بشویید

 

منبع: بیتوته