شال و روسری تابستانه

dsdmlkfmcvkwrjgjrmhgcurrvnchvgbj3hfcbu4whbcfguf4hti3f5hihrctu4w3 600x400 شال و روسری تابستانه

شال و روسری به عنوان نوعی پوشش در کشورهای مسلمان مورد استفاده بسیاری از خانم ها قرار می گیرد.  در کشورهای اروپایی استفاده های دیگری از انواع شال و روسری می کنند.  به عنوان مثال شال گردن هایی که بسیاری از خانم های شیک پوش استفاده می کنند از برندهای معروف و محبوب تولید شال و روسری می باشد، بنابراین برای بسیاری از کشورها روسری و شال به عنوان یک نوع پوشش محسوب می شود، انتخاب شال مناسب هر فصلی یکی از موضوعات بسیار مهم به شمار می رود.

روسری و شال ها را در دسته بندی های مختلفی قرار می دهند و جنس پارچه ای که برای آن ها به کار رفته، نوع طرح، رنگ، نازک و ضخیم بودن و … همگی بر روی انتخاب یک روسری مناسب تاثیر زیادی می گذارد.

در هر فصلی باید لباس و پوشش خاص آن فصل را انتخاب نمایید. در فصل تابستان که هوا بسیار گرم می شود باید به خرید شال و روسری تابستانه بپردازید. شال هایی که برای فصل تابستان در نظر گرفته می شوند از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.

در فصل تابستان انجام کارهای روزمره به دلیل گرمای بسیار زیاد هوا با دشواری های زیادی برخوردار است. از زمان های گذشته تا به امروز در صنعت مد همیشه بحث لباس های تابستانی در مرکز توجه قرار داشته است و مدل های بی نظیری را برای پوشش در این فصل ارائه داده اند.

شال و روسری تابستانه یکی از مواردی است که همیشه مورد بحث قرار می گیرد. در فصل تابستان شال و  روسری های رنگارنگ و متنوعی را می توان مشاهده کرد که همگی از جنس های بسیار نازک و لطیفی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

در این مطلب قصد داریم عوامل تاثیر گذار بر روی انتخاب یک شال و روسری مناسب برای فصل تابستان و جنس های به کار رفته برای تولید این نوع از روسری ها را برای شما بیان نماییم که به راحتی بتوانید روسری یا شال مورد نظر خود را خریداری نمایید.

sdscmfniovnhvcci43jy5f9834fujto3otu3uuje54i3fyto84utn4ioftu39ty4wiyt 600x509 شال و روسری تابستانه

پارچه های مورد استفاده برای روسری و شال در فصل تابستان

برای استفاده از روسری و شال در فصل تابستان بیشتر پارچه های نخی کاربرد دارند. یعنی هنگامی که قصد خرید شال و روسری تابستانه را دارید می توانید به سراغ پارچه های نخی و نازک بروید. نخ ها به عنوان الیاف طبیعی شناخته می شوند  که دارای وزن کمی هستند و به راحتی هوا را از خود عبور می دهند، در نتیجه در طول روز هنگام انجام کارهای روزانه کمتر احساس گرما خواهید کرد.

پارچه های نخی که در گذشته که از آن ها با اسم پارچه های پنبه ای یاد می شد  به دلیل جنسی که دارند خیلی سریع چروک می شوند و برای استفاده باید آن ها را اتو نمایید.  البته ناگفته نماند نباید زیاد حساس شوید، چرا که ظاهر بدی را ایجاد نخواهند کرد.

زمانی که به شستشوی روسری های نخی می پردازید در کمتر از چند دقیقه می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید، چرا که خیلی سریع خشک می شوند. این روسری ها نسبت به روسری های دیگر که از پارچه های متفاوتی تولید می شوند دارای قیمت مناسب تری هستند.

بیشتر بخوانید:  شواف زوج پاکستانی در جشن عروسی با یک توله شیر!

پارچه های حریر و ابریشم از دیگر پارچه هایی به شمار می روند  که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرند.  شال و روسری های مناسب فصل تابستان را می توانید از بین این نوع از روسری ها انتخاب نمایید. روسری و شال های حریر و ابریشم بیشتر برای مجالس و مهمانی ها کاربرد دارند.

روسری و شال های ابریشم و حریر هر دو از یک الیاف تولید می شوند، با این تفاوت که در تولید شال و روسری حریر از الیاف طبیعی یعنی پیله کرم ابریشم استفاده خواهند کرد به همین علت دارای جنس بسیار نازکی است.

پارچه های ابریشم و حریر تنها برای فصل های تابستان و بهار به کار برده می شود، چرا که با توجه به جنسی که دارند برای فصل های سرد سال مناسب نیستند. این روسری ها از قیمت بسیاری زیادی برخوردار هستند، بنابراین هنگام خرید باید به نخی که برای تولید آن ها به کار رفته است توجه داشته باشید.

روسری های حریر و ابریشم را به صورت دور دست دوز و دور ماشین دوز تولید می کنند، همچنین با انتخاب این نوع از روسری ها با تنوع بیشتری رو به رو هستید  و می توانید آن ها را برای هر نوع استایلی انتخاب نمایید.

fdmgvmnruyvtih34yt7ug76t7i8ui7w4uctbwejcflwlk 600x388 شال و روسری تابستانه

نکات مهم در خرید شال و روسری تابستانه

بیشتر افراد تصور می کنند که رنگ های تیره برای پوشش بسیار مناسب تر هستند، بنابراین هنگام راهی شدن به مهمانی ها و مجالس رنگ های تیره را در نظر می گیرند، اما باید بگوییم این موضوع کاملا اشتباه می باشد.

بیشتر بخوانید:  ۶ ترفند کشیدن خط چشم خوب در کمترین زمان

برای خرید شال و روسری تابستانه  از رنگ های روشن استفاده نمایید، چرا که نور و گرما را به خود جذب نمی کنند، بنابراین استفاده از رنگ های شاد یکی از موارد بسیار مهمی به شمار می رود که می تواند به شما کمک نماید در فصل تابستان کارهای خود را راحت تر انجام دهید.

لیز خوردن روسری از دیگر مواردی است که ممکن است فکر شما را به خود در گیر نمایید، باید بگوییم روسری و شال های نخی نسبت به دیگر روسری و شال ها از این لحاظ مناسب تر هستند، چرا که به راحتی از روی سر تکان نمی خورند.

بسیاری از افراد ممکن است تنها از روسری های قواره بزرگ استفاده نمایند، یعنی برای هر استایلی به فکر خرید یک روسری با اندازه ای بسیار بزرگ هستند، چرا که در فصل تابستان با توجه به اینکه این روسری ها به دور گردن پیچیده می شوند می توانند گرمای بیشتری را ایجاد نمایند.

طرح های زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است توجه شما را به خود جلب نمایید، که این موضوع خود باعث می شود انتخاب های سختی داشته باشید. شال و روسری های تک رنگ برای فصل تابستان گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند، زیرا هر چه طرح روسری و شال ها بیشتر باشد از ضخامت بیشتری هم برخوردار هستند.