بهترین جراح زیبایی شکم غرب تهران

فردی که برای جراحی زیبایی شکم مراجعه می‌کند ممکن است تمام روش‌های موجود برای لاغر کردن شکم را امتحان کرده باشد، اما نتیجه‌ی مطلوب را به دست نیاورده باشد. علاوه بر رژیم غذایی و ورزش، بارداری‌های مکرر ممکن است باعث آسیب و پارگی ماهیچه‌های شکم شده و منجر به شلی و افتادگی شکم شود. عمل زیبایی شکم، با صاف کردن شکم و حذف پوست و چربی‌های اضافی، به سفت کردن ماهیچه‌های دیواره شکمی کمک می‌کند. اما این جراحی پیچیده و نیازمند تجربه و دقت بسیار بالای جراح است. بهترین پزشکان این زمینه با دارا بودن تخصص و تجربه، به بیماران اطمینان می‌دهند که جراحی به بهترین شکل انجام می‌شود و نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد. به همین جهت به انتخاب بهترین جراح زیبایی شکم غرب تهران توجه کنید تا تجربه جراحی شما به یک ماجراجویی موفق و نقطه عطفی در زندگی‌تان تبدیل شود..

جراحی زیبایی شکم چیست؟

جراحی زیبایی شکم، که به عنوان ابدومینوپلاستی نیز شناخته می‌شود، جهت بهبود شکل ظاهری شکم اقدام به صاف کردن پوست و حذف چربی اضافی این ناحیه می‌نماید. این عمل همچنین به تقویت عضلات و ماهیچه‌های دیواره شکمی می‌پردازد. جراحی شکم، با پیچیدگی بالا و به عنوان یک جراحی بزرگ شناخته می‌شود. ارزیابی دقیق وضعیت جسمی و فیزیکی بیمار پیش از عمل از اهمیت بالایی برخوردار است.

این عمل ممکن است آخرین گزینه برای افرادی با چربی اضافی در شکم باشد، اما از طرفی، بیماران ترجیح می دهند که در ابتدا از ورزش و رژیم غذایی برای کاهش وزن استفاده کنند. پیش از عمل جراحی شکم، بیماران را موظف به پوشیدن لباس های مخصوص هستند. همچنین، تمام اشیاء اضافی از قبیل لنز یا دندان‌های مصنوعی باید قبل از جراحی حذف گردند. در مرحله بعدی، موارد حیاتی بیمار از قبیل ضربان نبض، دما، و فشار خون ثبت می‌شود و این موارد حیاتی باید به طور مداوم در طول عمل تحت نظارت قرار گیرند.

لیست بهترین پزشکان جراحی زیبایی شکم غرب تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و زیبایی

a88e9aff c5b8 45b6 a4d4 9b93b6645eb1 بهترین جراح زیبایی شکم غرب تهران

تلفن تماس: 02122062651

تحصیلات: فارغ التخصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)، جراحی عمومی،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران

تخصص: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد

ساعات کاری: شنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷

آدرس مطب: تهران، میدان کاج، خیابان سرو غربی، خیابان مروارید، پلاک ۲، طبقه همکف، واحد 1

آدرس وب سایت: www.drkambizizadpanah.net

سایر خدمات: لیپوماتیک، کاشت مو و ابرو، جراحی سینه، تزریق ژل و چربی، جراحی افتادگی پلک، پیکرتراشی، جراحی شکم، جراحی پلک، بوتاکس، ژنیکوماستی، بوکال فت، لیپوساکشن ساق پا، پشت کمر، باسن و …

سوابق: دکتر کامبیز ایزد پناه مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند.

دکتر حمید رضوانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

dbb19caa b5ab 4105 8fb1 b52ba8f0785b بهترین جراح زیبایی شکم غرب تهران

تلفن تماس: ۰۹۱۲۰۱۷۵۰۱۸ – ۰۹۱۰۷۱۰۳۲۲۷

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: متخصص زیبایی و پیکرتراشی

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: تهران – بزرگراه نیایش غرب – بعد از خروجی ستاری جنوب – خیابان کبیری طامه – خیابان بهار – بیمارستان فوق تخصصی عرفان نیایش

سایر خدمات: عمل پیکرتراشی و لاغری، عمل ابدومینوپلاستی و زیبایی شکم با دستگاه های پیشرفته، تزریق چربی به باسن و فرم دهی، عمل پروتز سینه دائمی و ماموپلاستی، لیفت سینه (ماستوپکسی)، کاشت مو و ابرو با روش های نوین و ترکیبی و غیره

بیشتر بخوانید:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

سوابق: آقای دکتر حمید رضوانی، با بیش از ۱۵ سال تجربه و سابقه‌ی درخشان، یکی از متخصصان برجسته در زمینه ابدومینوپلاستی در تهران محسوب می‌شوند. این متخصص زیبایی و جراحی پیکر، با هدف تأمین نیازهای بیماران، یک مطب تخصصی و با امکانات کامل راه‌اندازی کرده‌اند.

دکتر جعفر علوی، جراح عمومی

b94e7b26 9763 4d77 b534 8b25397121f8 بهترین جراح زیبایی شکم غرب تهران

تلفن تماس: 09306637141

تحصیلات: دریافت مدرک از بهترین دانشگاه های جهان

تخصص: دکترای حرفه‌ای پزشکی، جراحی زیبایی

ساعات کاری: روزهای دوشنبه عصر با هماهنگی و نوبت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، میدان کاج، کوچه نهم (شهید شعبانی)، پلاک ۲۴، طبقه ‌،۳ واحد ۱۷

آدرس وب سایت: www.drjafaralavi.ir

سایر خدمات: بلفاروپلاستی، لیفت صورت، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی، پیکر تراشی، جراح سینه، لیپوماتیک، پروتز سینه، ژنیکوماستی، تزریق چربی، لیفت بازو، لیفت ران، رینوپلاستی، سانترال، بوکال فت و غیره

سوابق: دکتر علوی متخصص جراحی عمومی و زیبایی هستند و از بهترین جراحان زیبایی تهران به شمار می روند. ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق همواره از بهترین امکانات و تکنیک های روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند. حوزه تخصصی دکتر جعفر علوی در جراحی زیبایی می باشد و در این امر تبحر و تجربه کافی را دارند. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژه ای در فرم بخشیدن به بدن از طریق پروسیجرهایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک دارند.

دکتر سجاد محمدی، پزشکی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک

تلفن تماس: 989307530070

تحصیلات: فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی از دانشگاه شهید بهشتی

تخصص: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: سعادت آباد، سرو غربی جنب مهدکودک شادلین، روبه روی پارک صدف، پلاک 32، طبقه پنج، واحد هشت

آدرس وب سایت: www.drsajadmohammadi.com

سایر خدمات: لیفت ابرو، پیکرتراشی، لیفت چانه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و غیره

سوابق: دکتر محمدی، پزشک عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، دیپلم خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کرده و اکنون عضو انجمن فوق تخصصی جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و آمریکا می‌باشند. ایشان دارای تجربه قابل قبول در تمام زمینه‌های جراحی پلاستیک می‌باشند. با سابقه بیش از ۳۰۰۰ جراحی موفق در زمینه زیبایی؛ ترمیمی و پیوند اعضا و سوختگی

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک لیزر مو در سعادت آباد تهران

کدام افراد برای جراحی زیبایی شکم مناسب هستند؟

عمل زیبایی شکم برای افرادی مناسب است که دارای چربی‌های اضافی در این ناحیه هستند و می‌خواهند این چربی‌ها را کاهش دهند. با این حال، مهم است که افرادی که تصمیم به انجام این جراحی دارند، شرایط و معیارهای خاصی را رعایت کنند. به طور کلی، افراد زیر می‌توانند جراحی زیبایی شکم را در نظر بگیرند:

  1. افراد با وضعیت سلامتی مناسب: افرادی که وضعیت سلامتی خوبی دارند و هیچ مشکل جدی در سیستم قلبی، تنفسی، عصبی و غیره ندارند.
  2. افراد با وزن نسبی مناسب: این روش برای افرادی مناسب است که وزن نسبی مناسبی دارند چرا که این جراحی به تنهایی برای کاهش وزن انجام نمی‌شود و برای تناسب اندام بهتر استفاده می‌شود.
  3. افرادی با انتظارات واقعی: افرادی که انتظارات واقعی و منطقی از نتایج جراحی دارند، بهترین بهره را از این روش جراحی خواهند برد. مهم است که افراد تصور نادرستی از جراحی و انتظار پیشرفت‌های بزرگ و ناگهانی را نداشته باشند.
  4. افراد با پوست انعطاف‌پذیر: پوست انعطاف‌پذیر برای داشتن نتایج بهتر، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  5. افرادی که به دستورات پس از جراحی پایبندی هستند: موفقیت نتایج جراحی زیبایی شکم به میزان رعایت دقیق دستورات پس از جراحی بستگی دارد. افرادی که توانایی پیروی از دستورات پزشک را دارند، بهترین بهره را از این جراحی خواهند برد. Top of Form
بیشتر بخوانید:  بتن آماده

کدام افراد برای جراحی زیبایی شکم مناسب نیستند؟

این افراد بهتر است از انجام جراحی زیبایی شکم صرف نظر کنند:

  1. افراد با مشکلات پزشکی جدی: افرادی که مشکلات جدی سلامتی مانند بیماری‌های قلبی، ریوی یا دیابت دارند، ممکن است برای انجام جراحی زیبایی شکم مناسب نباشند.
  2. افرادی که تصمیم به بارداری دارند: انجام این عمل برای زنان باردار یا کسانی که تصمیم به بارداری دارند، مناسب نیست.
  3. افراد با نقص‌های خونی: افرادی که مشکلات نقص خونی مانند هموفیلیا دارند، باید از این روش خودداری کنند.
  4. افرادی با سابقه عفونت در مناطق جراحی: افرادی که سابقه عفونت در نواحی جراحی دارند، ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوند.
  5. افراد با توقعات نامعقول افرادی که توقعات نامعقول از جراحی دارند یا تغییرات روحی و روانی ناپایداری را تجربه می‌کنند، باید با پزشک متخصص مشورت کرده و سپس تصمیم به انجام این عمل بگیرند.

قبل از جراحی زیبایی شکم چه اقداماتی انجام دهیم؟

توجه به این اقدامات قبل از جراحی زیبایی شکم ضرور ی است:

  • تست‌های خون از جمله تست‌های کم‌خونی، عملکرد کبد و کلیه و در زنان باردار تست‌های بارداری انجام می‌شود تا وضعیت سلامتی کلیه اجزای بدن مورد بررسی قرار گیرد.
  • برای اطمینان از امن بودن عملیات جراحی، آزمایش‌ انعقاد خون جهت بررسی توانایی پوست در ترمیم شکاف‌های کوچک و آزمایش‌های تشخیصی هپاتیت ب جهت اطمینان از عدم وجود عفونت در بدن انجام می‌شود.
  • فرد متقاضی باید یک تاییدیه کتبی ارائه دهد که در آن موارد مربوط به جراحی، مخاطرات ممکن و مواردی از این دست ذکر شده باشد.
  • علاوه بر موارد فوق، برای تشکیل پرونده و مقایسه قبل و بعد از جراحی، عکس‌های نواحی مورد عمل جراحی از زوایای مختلف گرفته می‌شود.
  • قبل از جراحی صبحانه یا ناهار سبک بخورید.
  • بعد از نیمه شب کافئین مصرف نکنید.
  • مصرف آنتی بیوتیک‌های خوراکی را از روز قبل از عمل شروع کنید.
  • اجتناب از مصرف الکل و سیگار
  • مصرف نمک را قبل و بعد از جراحی کاهش دهید.
  • دو روز قبل از عمل جراحی از مصرف آسپرین خودداری کنید.

بعد از جراحی زیبایی شکم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مراقبت‌های پس از این عمل بسیار مهم و تاثیرگذار در فرآیند بهبودی و حفظ نتایج عمل هستند. در زیر مراقبت‌هایی که پس از انجام این جراحی به آن‌ها نیاز دارید، ذکر شده‌ است:

  1. استفاده از گن: پس از عمل، پوست و بافت‌های زیرین در مناطق تحت درمان متورم می شوند. استفاده از گن های طبی به کاهش تورم و شکل گیری فرم بدن کمک می کنند.
  2. استراحت کافی: بدن شما نیاز به استراحت کافی جهت بهبودی دارد. تا دو هفته استراحت کافی داشته باشید.
  3. استفاده از دارو به صورت مرتب: پزشک ممکن است داروهای ضد درد، ضد التهاب و آنتی‌بیوتیک برای شما تجویز کند. مصرف دقیق این داروها مهم است.
  4. پوشش مناسب و تغذیه: استفاده از لباس‌های مناسب و گشاد و رعایت تغذیه سالم، به بهبودی هر چه سریع تر شما کمک می‌کند. غذاهای دارای پروتئین و غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی، توصیه می‌شود.
  5. مراقبت از جای زخم: نگهداری و مراقبت از نقاط جراحی، برش‌ها و سوراخ‌ها، از عفونت جلوگیری می‌کند. رعایت دستورات پزشک برای تمیز کردن و تعویض پانسمان مهم است.
  6. فعالیت و ورزش: اغلب پزشکان پس از این عمل توصیه می‌کنند که از ورزش‌های سبک و ملایم مانند پیاده‌روی و یوگا به‌عنوان فعالیت‌های ورزشی ابتدایی استفاده کنید.
  7. ملاقات با پزشک: انجام ملاقات‌های تعیین‌شده با پزشک و اطلاع‌رسانی از هر نوع تغییر یا مشکلی که پس از عمل مشاهده می‌کنید، برای پیشگیری از عوارض جدی اهمیت دارد.
بیشتر بخوانید:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

عوارض جراحی زیبایی شکم چیست؟

این روش مانند هر روش جراحی زیبایی دارای مزایا و عوارضی است که باید از آن مطلع باشید. این عوارض عبارتند از:

  • عفونت: در محل جراحی ممکن است عفونت ایجاد شود که نیاز به آنتی‌بیوتیک و مراقبت دارد.
  • تورم: پس از عمل ممکن است در ناحیه جراحی تورم ایجاد شود که موقتی بوده و پس از چند روز از بین خواهد رفت.
  • تغییرات در رنگ پوست: در برخی موارد، رنگ پوست در ناحیه جراحی ممکن است تغییر کند و کبود شود که این موضوع موقتی است.
  • نداشتن نتایج مطلوب: نتایج نهایی جراحی ممکن است مطابق با انتظارات شما نباشد. این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که پزشک شما از تجربه کافی برخوردار نباشد.
  • آسیب به بافت‌ پوست: در برخی موارد، لیپوماتیک ممکن است به بافت‌ اطراف پوست به خصوص اعصاب و عروق آسیب برساند.
  • بی حس شدن ناحیه عمل: ممکن است ناحیه عمل تا مدتی بی حس باقی بماند که این مشکل با گذشت زمان برطرف خواهد شد. توجه داشته باشید که این عوارض در همه افراد ایجاد نمیشود. پیش از تصمیم‌گیری برای انجام جراحی زیبایی شکم، بهتر است با پزشک خود مشورت کرده و در مورد عوارض و فواید این جراحی اطلاعات دقیق‌تری کسب کنید.
  • ترومبوفلبیت: این اصطلاح به معنی شکل گرفتن یک لخته خون در رگ است که التهاب و مشکلات بعد از آن را به دنبال دارد. در انتخاب دکتر خود حتما دقت کنید.

هزینه جراحی زیبایی شکم چقدر است؟

این روش به‌عنوان یک روش زیبایی شناخته می‌شود و متاسفانه تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. بنابراین، تمام هزینه‌های مرتبط با این فرآیند باید به صورت شخصی توسط بیمار پرداخت شوند. هزینه جراحی زیبایی شکم به شدت وابسته به عوامل مختلفی است. مکان جغرافیایی کلینیک، تخصص پزشک، بزرگ یا کوچک بودن نواحی که نیاز به جراحی دارد، میزان چربی، تجهیزات مورد استفاده و هزینه های مربوط به دوران ریکاوری و دارو ها جزو عواملی هستند که در تعیین میزان هزینه ها موثر هستند. بهتر است با پزشکان یا مراکز جراحی زیبایی مختلف تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی دریافت کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که هزینه جراحی تنها یکی از نکات مهم است که باید به آن توجه داشته باشید چرا که انتخاب پزشک متخصص و سوابق کلینیک نیز بسیار مهم است.

نتیجه گیری

فردی که برای جراحی زیبایی شکم مراجعه می‌کند ممکن است تمام روش‌های موجود برای لاغر کردن شکم را امتحان کرده باشد، اما نتیجه‌ی مطلوب را به دست نیاورده باشد. علاوه بر رژیم غذایی و ورزش، بارداری‌های مکرر ممکن است باعث آسیب و پارگی ماهیچه‌های شکم شده و منجر به شلی و افتادگی شکم شود. عمل زیبایی شکم، با صاف کردن شکم و حذف پوست و چربی‌های اضافی، به سفت کردن ماهیچه‌های دیواره شکمی کمک می‌کند. قبل و بعد از انجام این جراحی حتما به نکات گفته شده توجه کنید. این جراحی مانند جراحی های دیگر دارای عوارضی مانند التهاب،تورم، کبودی، عفونت و غیره است. در نظر داشته باشید که هزینه جراحی تنها یکی از نکات مهم است که باید به آن توجه داشته باشید چرا که انتخاب پزشک متخصص و حاذق سوابق کلینیک نیز بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت بدن غرب تهرانTop of Form

پایان رپورتاژ آگهی