بهترین رنگ برای ست مانتو زرشکی

%name بهترین رنگ برای ست مانتو زرشکی

بهترین رنگ ها برای ترکیب با زرشکی

تصاویر مدل ست مانتو زرشکی

رنگ زرشکی یکی از رنگ های جذاب و شادی هست که طرفداران خاص خود را دارد. این رنگ در طیف های مختلفی تهیه می شوند که با توجه به رنگ پوست و علاقه ی خود می توانید انتخاب کتید.

برای اینکه مبتذل و بی مزه به نظر نرسید، باید سعی کنید، ترکیب های مناسبی از رنگ ها را برای لباس خود انتخاب کنید. این کار علاوه بر این موارد سبب جلوه ی بیشتر و به زیبایی تیپ شما می افزاید. رنگ زرشکی مشابه رنگ های دیگر طیف های متفاوتی دارند. قبل از ست کردن باید تمرکزفکر کنید که آن رنگ به شما بیاید. اگر رنگ زرشکی به درستی با رنگ های دیگر ترکیب نشود، جذابیت خود را از دست می دهد. بنابراین، بسیاری از زنان مد از این رنگ می ترسند و از پوشیدن آن خودداری می کنند.

برای کامل، به نظر آمدن می توانید لباس یا ژاکت یا شال و روسری خود را از یکی از سایه های زیر را انتخاب کنید:

رژگونه زرشکی : این بینهایت نزدیک به قرمز هست، بنابراین گرفتن یک رنگ هماهنگ با آن آسان تر از سایر تغییرات هست. علاوه بر این، می توان از زیبایی های بینهایت گوناگون با آشکار مختلف استفاده کرد.

آلیزارین : همچنین قرمز زیادی دارد. او به طریقی خاص می تواند بر زیبایی دختران مو تیره با پوستی تیره تأکید کند.

زرشکی تیره : در این سایه، رنگ قرمز به صورت ارگانیک با آبی ترکیب شده هست، در صورتی که در لباس ها سیرتر و لوکس تر به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:  بهترین رنگ برای ست مانتو قرمز

چه رنگ هایی برای ترکیب با زرشکی انتخاب کنیم ؟

رنگ زرشکی، رنگی سلطنتی و زیبا و باکفایت ی پادشاهان هست. مانتو، بلوز، دامن و حتی شلوار زرشکی از انتخاب هایی هست که کمد شما را تزئین می کند. اما باید بدانید که با چه چیزی ترکیب شود تا بهترین رنگ را نشان بدهد.

بهترین رنگ برای ست کردن با زرشکی : سفید، سیاه، خاکستری، بژ، سورمه ای، صورتی خیلی ملیح و … می باشد.

اگر در پوشیدن لباس های قرمز تیره یا روشن مشکلاتی وجود دارد، می توانید به یکی از سایه های خنثی مراجعه کنید. به عنوان مانند، رنگ سیاه کاملا بر آن تأکید می کند، در حالی که تیرگی خود را از دست می دهد. این ترکیب برای لباس کار، در زندگی روزمره مناسب هست و کاملا قانونی به نظر می رسد اما به هیچ وجه کسل کننده نیست.

استفاده از رنگ های روشن با مانتو زرشکی، رنگ آن را روشن می کند و اگر با رنگ های تیره ست شود، رنگ آن تیره می شود.

رنگ زرشکی با هماهنگی کمتری با رنگ سفید ترکیب شده هست. رنگ سفید به زرشکی اعماق بیشتری می بخشد، این ست ها در تابستان مناسب هستند، برای این ست از زیور آلات سیاه یا نقره ای استفاده کنید.

%name بهترین رنگ برای ست مانتو زرشکی

ست کردن مانتو زرشکی با سفید

استفاده از رنگ مشکی، زرشکی شما را تیره تر می کند. برای این ست از زیورآلات نقره ای و مشکی استفاده کنید. ست مانتو زرشکی با مشکی یک ست قانونی محسوب می شود.

%name بهترین رنگ برای ست مانتو زرشکی

ست مشکی با مانتو زرشکی

هنگام ست مانتو زرشکی با خاکستری بهتر هست از خاکستری کم استفاده نکنید. این ست حس آسودگی حتی در یک محیط قانونی ایجاد می کند. بهتر هست، اولویت را به خاکستری تیره بدهید و بعد بستگی به مکانی دارد که می خواهید از این ست استفاده کنید باید خاکستری را انتخاب کنید.

بژ از دیگر رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی هست. استفاده از رنگ بژ، یک ترکیب رنگ روشن را تنظیم می کند. نباید از آزمایش ست کردن زرشکی و رنگ بژ اضطراب داشت. ست با این رنگ پایان ویژگی های رنگ زرشکی را برملا می کند. بنابراین تصویری زیبا و قشنگ خواهید داشت. از رنگ بژ می توان برای شال و روسری، کیف یا کفش و حتی شلوار استفاده کرد. که ست کردن مانتو زرشکی با هر یک از آن ها ظاهری جدید برای شما به ارمغان می آورد.

%name بهترین رنگ برای ست مانتو زرشکی

ست مانتو زرشکی با رنگ بژ

اقلام ریز منحصربه شخص مشکی، قهوه ای یا آبی در چنین ترکیباتی زیبا به نظر می رسد.

آیا می توان با رنگ های روشن ترکیب کرد

با وجود این واقعیت که رنگ زرشکی بینهایت باعظمت هست، توجه را به خود جلب می کند، می توان آن را با سایه های قابل توجه دیگر پوشید. یکی از آنها آبی هست. آبی بینهایت زیبا و زیبا با زرشکی ترکیب می شود، ست کردن زرشکی با آبی بینهایت آسان هست و ست کردن آن بینهایت چشمگیر هست.

و پایان پالت ها، از آبی تیره تا فیروزه ای را می توان با مانتو زرشکی کرد. شلوار، بلوز زیر مانتو شال و حتی کیف و کفش به سایه هایی از تمشک را می توان با زرشکی ست کرد. این ست زرشکی و آبی را می توان با رنگ های خنثی مشابه سیاه و سفید و بژ بپوشید. البته از رنگ سورمه ای با زرشکی یک ترکیب قانونی ایجاد می کند.

همچنین با زرشکی رنگ زرد نیز مطابقت دارد. آنها به ویژه در تابستان مناسب هستند، زمانی که یک پالت روشن به سادگی غیر قابل عوض‌کردن هست. این ترکیب به دلیل کنتراست عالی، بینهایت جذاب به نظر می رسد. این ست را می توانید با رنگ زرشکی تیره و روشن ترکیب کنید. اگر این ست را با رنگ زرشکی روشن ترکیب کنید، زیبا تر به نظر می رسید.

از آنجا که رنگ متعلق به پالت گرم هست، به طور هماهنگ با جواهرات نقره ای پایان می شود. و برای مراسم مهمانی، می توانید لباسی با اکسسوری های نقره ای انتخاب کنید.

یکی از غیر معمول ترین ترکیب ها با رنگ سبز هست. در اینجا باید به تغییرات آن در لباس توجه کنیم، زیرا کاملاً چند وجهی هست. اگر سبز تیره را انتخاب کنید، ترکیبی محتاط و قشنگ به دست می آورید، هر دو رنگ سیر و غنی به نظر می رسند. ست کردن مانتو زرشکی با سبز تیره، مناسب مهمانی های عصرگاهی هست.

%name بهترین رنگ برای ست مانتو زرشکی

ست مانتو زرشکی با رنگ سبز

شما می توانید این رنگ را با بنفش را بپوشید. این ست مقداری مرموز و عرفانی به نظر می رسد، اما بینهایت زنانه هست. در چنین ترکیبی، هر دو رنگ تیره و غنی به نظر می رسند.

 

منبع: بیتوته