سرسره شیشه ای دبی کجاست؟ (سرسره اسکای ویو)

شهر دبی یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در جهان است که می توان آن را سرزمینی مجلل و پر از ماجراجویی دانست. از به یاد ماندنی ترین تفریحاتی که می توانید در این شهر بی نظیر تجربه کنید، اسکای ویو دبی می باشد. آیا از امکانات اسکای ویو هیجان انگیز دبی مطلع هستید؟ تا به حال تفریحات اسکای ویو را امتحان کرده اید؟ پس با ما در این مطلب همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با سرسره شیشه ای اسکای ویو دبی، از نحوه تهیه بلیط اسکای ویو دبی نیز آگاه شوید و بی دغدغه به دبی سفر کنید.

2e01dcf6 4b21 4a3d ada2 466dcee96c3b سرسره شیشه ای دبی کجاست؟ (سرسره اسکای ویو)

آشنایی با اسکای ویو دبی

اگر اهل ماجراجویی هستید، شما را به یکی از جدیدترین و مبتکرانه ترین تفریحات دبی دعوت می کنیم. این تفریح منحصر به فرد رو به روی برج خلیفه و در نزدیکی مرکز شهر دبی واقع شده و بخش های متعددی نظیر سرسره شیشه ای، رصدخانه اسکای ویو، رستوران پانوراما و … را شامل می شود. یکی از جذابیت های اسکای ویو دبی، در کنار تفریحات متعدد آن، امکان تماشای نمای بسیار زیبا شهر دبی از ارتفاع بالا می باشد. پس تماشای شهر دبی از فراز آسمان ها و سرسره سواری آن هم در سرسره شیشه ای در ارتفاعات 5/219 متری از سطح زمین را به خود و همراهانتان هدیه دهید و تجربه ای متفاوت را رقم بزنید. در ادامه به شرح انواع تفریحاتی که در اسکای ویو انتظار شما را می کشد، خواهیم پرداخت.

سرسره اسکای ویو

بدیهی است که اسکای ویو دبی با چنین عظمت و زیبایی، به یکی از معروف ترین و محبوب ترین تفریحات میان گردشگران تبدیل شود. یکی از جذاب ترین بخش های اسکای ویو، سرسره شیشه ای آن می باشد که بعید می دانم آن را تا کنون در جای دیگری تجربه کرده باشید. قطعا سرسره سواری در محیطی شفاف و شیشه ای به گونه ای که در حال بازی، شهر دبی را زیر پای خود ببینید، شما را غرق هیجان و لذت خواهد کرد. شما در سرسره شیشه ای اسکای ویو از طبقه 53 در ارتفاع 5/219 متر به طبقه 52 در ارتفاع 5/215 متری از سطح زمین خواهید رفت. حتی تصور این سرسره نیز شما را به وجد خواهد آورد، چه رسد به تجربه واقعی آن.

بیشتر بخوانید:  4 مورد از بهترین بازی های فکری بزرگسالان را بشناسیم

اگر نگران امنیت خود در این سرسره شیشه ای هستید، باید بگوییم که در چنین ابر سازه ای قطعا امنیت شما الویت بوده و در ساخت آن از متریالی کاملا ایمن و محکم استفاده شده است. پس اگر قصد سفر به شهر دبی را دارید، لذت این سرسره سواری را از خود دریغ نکنید. آیا تصور می کنید که تنها تفریح اسکای ویو دبی، سرسره شیشه ای آن می باشد؟ پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اسکای واک

با وجود این که سرسره شیشه ای دبی واقع در اسکای ویو یکی از جذابیت های این برج می باشد، اما باید بدانید که تفریحات هیجان انگیز و بی نظیر دیگری نیز در این برج مرتفع در انتظار شما نشسته است که از جمله آن ها می توان به اسکای واک اشاره نمود. اسکای واک یا همان راه رفتن روی لبه برج اسکای ویو، از مهیج ترین تجربه های زندگیتان خواهد بود. پس اگر ادعای شجاعت دارید، روی لبه آخرین طبقات برج اسکای ویو در ارتفاع 200 متری قرار گیرید و بدون هیچ گونه تکیه گاهی به قدم زدن روی لبه این برج بپردازید. البته مسائل امنیتی نیز در این بخش در نظر گرفته شده و شما توسط یک طناب محکم نگه داشته می شوید. با این وجود حتی فکر کردن به این تفریح ضربان قلب را بالا می برد.

پل شیشه ای اسکای ویو

در کنار سایر تفریحات ذکر شده، می توانید روی یک پل شیشه ای به طول 46 متر به پیاده روی بپردازید و همچنین امکان اسکیت سواری در این بخش نیز وجود دارد و در صورت تمایل از شما عکس و فیلم گرفته می شود. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این پل در طبقه 54 برج واقع شده و نقطه ای است که نوک دو برج را به هم متصل می کند.

بیشتر بخوانید:  چرا باید دندان خود را کامپوزیت کنیم؟

نحوه دسترسی به سرسره شیشه ای اسکای ویو

همان طور که گفته شد، اسکای ویو از محبوبیت بالایی میان گردشگران برخوردار است که این امر سبب شلوغی آن شده است. بنابراین ممکن است در صورت مراجعه در ساعت های شلوغ، قادر به تهیه بلیط این برج نباشید. برای تهیه سرسره شیشه ای اسکای ویو باید چه کرد؟ اگر به دنبال یافتن پاسخ این پرسش هستید، با ما در ادامه همراه باشید. جهت تجربه سرسره شیشه ای دبی باید به برج اسکای ویو که واقع در مرکز شهر می باشد بروید. برای رسیدن به اسکای ویو می توانید، از تاکسی، متروو اتوبوس استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید این مسیر را با مترو بروید، باید سوار بر خط قرمز مترو شوید و در ایستگاه دبی مال یا برج خلیفه پیاده شوید. برای رسیدن به این سرسره شیشه ای، پس از پیاده شدن از مترو، تنها کافی است 6 دقیقه پیاده روی کنید.

اگر انتخاب شما برای رفتن به برج اسکای ویو اتوبوس می باشد، می توانید سوار بر اتوبوس های شماره 30 و F13 شوید. باید بدانید که این اتوبوس ها نیز شما را به برج خلیفه یا دبی مال خواهند رساند و تنها با دقایقی پیاده روی به راحتی به اسکای ویو خواهید رسید.

بهترین زمان بازدید از سرسره شیشه ای دبی

قطعا کسب اطلاعات در خصوص تفریحات و جاذبه های گردشگری و تهیه بلیط آن ها پیش از سفر، از نگرانی های شما کاسته و سفر شما را جذاب تر خواهد کرد. تمامی تفریحات موجود در اسکای ویو دبی، همه روزه باز بوده و مهیای ساختن روزی سرشار از هیجان برای شما خواهد بود. نکته مهم در خصوص اسکای ویو دبی، ساعت های کاری این بخش ها می باشد. شما عزیزان می توانید از سرسره شیشه ای اسکای ویو و تماشای چشم انداز دبی بر فراز این برج از ساعت 10 صبح تا 9 شب بهره ببرید. البته راه رفتن لبه برج را می توانید تنها در ساعت 11 صبح تا 6:30 عصر تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

به شما توصیه می کنیم که پیش از غروب آفتاب در اسکای ویو حاضر شوید و از بلندای این برج به تماشای غروب دل انگیز آفتاب بنشینید. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که شلوغی و ازدحام شما را کلافه می کند، به هیچ عنوان در این ساعت به اسکای ویو سر نزنید. بهترین زمان برای حضور در جاذبه های گردشگری دبی و رهایی از گرمای طاقت فرسای این شهر، فصل پاییز می باشد. پس همین حالا اقدام به تهیه بلیط مراکز تفریحی دبی از جمله سرسره شیشه ای اسکای ویو دبی کنید و سفری ماندگار را برای خود و همراهانتان به یادگار بگذارید.

75bd8784 403b 4c13 82cc 41605b90a141 سرسره شیشه ای دبی کجاست؟ (سرسره اسکای ویو)

نحوه تهیه بلیط سرسره شیشه ای اسکای ویو دبی

همان گونه که در این مطلب ذکر شد، تهیه بلیط سرسره شیشه ای را برای همان روز نگذارید، بلکه پیش از سفر اقدام به رزرو بلیط اسکای ویو از طریق سایت های معتبر آنلاین نمایید. یکی از بهترین این سایت ها، دبی دیسکانت می باشد که ارائه دهنده بلیط این تورها با مناسب ترین قیمت می باشد. از دیگر خدمات بی نظیر سایت حرفه ای و با سابقه دبی دیسکانت، می توان به خدمات ویزا، اخذ اقامت، فروش انواع بلیط های تخفیف دار دبی، رنت خودرو و … اشاره نمود. پس اگر به دنبال سفری با کیفیت بسیار مهیج هستید، صفر تا صد سفر خود را به دبی دیسکانت بسپارید و تنها به فکر سفر هیجان انگیز خود باشید. بی شک تجربه سفر با دبی دیسکانت را هرگز فراموش نخواهید کرد.

پایان رپورتاژ آگهی