همه چیز درباره محصولات صورت لافارر

4g 3ecr 600x368 همه چیز درباره محصولات صورت لافارر

برند لافارر یک مجموعه ایرانی است که از سال 1383 به تولید و پخش محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست و مو می‌پردازد. محصولات این برند همگام با به‌روزترین تکنولوژی دنیا ساخته شده‌اند و از کیفیت بالایی برخوردارند. فرآورده‌های بهداشتی لافارر نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورهای حوزه خلیج فارس، اروپا و آفریقا به فروش می‌رسند.

لیست محصولات لافارر

محصولات لافارر با انجام تست‌های کیفی و آزمایشگاهی تولید شده‌ و پس از بررسی‌های کلینیکی، در بالاترین سطح کیفیت به بازار عرضه می‌شوند. فراورده‌های این برند در چهار دسته مراقبت از پوست، مراقبت از مو، بهداشت فردی و تسکین درد قرار می‌گیرند.

لیست محصولات لافارر برای مراقبت از پوست و مو شامل فرآورده‌های زیر هستند:

  • تغذیه کننده‌ها و ترمیم کننده‌های متنوع پوستی
  • کرم‌های آب‌رسان و مرطوب کننده
  • کرم‌های نرم کننده
  • کرم‌های ضد آفتاب رنگی و بی‌رنگ
  • تونر مخصوص انواع پوست
  • انواع میسلارواترهای دو فاز و تک فاز
  • ژ‌ل‌های شوینده‌ صورت و فوم‌های شستشو
  • محصولات ضد التهاب و ضد آلرژی پوست
  • پدهای ضد جوش و آکنه
  • اسکراب‌ها و لایه‌بردارها
  • انواع تنظیم کننده‌های چربی پوست
  • کرم‌های دور چشم
  • سرم‌های ویتامین C
  • ژل‌های بهداشتی
  • انواع شامپوهای مو

ویژگی محصولات لافارر

لافارر توجه ویژه‌ای به خواسته و سلیقه مشتریان دارد و هدف خود را بر پایه کیفیت محصولات و رفع نیازهای مصرف‌کنندگان قرار داده است. علاوه بر کیفیت بالای اقلام این برند، قیمت محصولات لافارر نیز نسبت به برندها و کالاهای مشابه، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید:  همه چیز در مورد اسکراپ پوست

فرآورده‌های بهداشتی لافارر فاقد تست حیوانی هستند و از مواد اولیه طبیعی تولید شده‌اند. همچنین در ساخت این محصولات هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نشده است. بدین ترتیب این برند توانسته است در طی سالیان اخیر، اعتماد مصرف کنندگان را به تولیدات خود جلب نماید.

معرفی محبوب‌ترین محصولات صورت لافارر

محصولات پوست لافارر به منظور جوانسازی، ترمیم، آبرسانی و در مجموع برای محافظت از پوست طراحی شده‌اند. در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین محصولات این برند می‌پردازیم:

34fx24 600x368 همه چیز درباره محصولات صورت لافارر

کرم دور چشم ضد پف لافارر

کرم‌های دور چشم از جمله محصولات مهم آرایشی و بهداشتی هستند که باعث رطوبت و آبرسانی ناحیه اطراف چشم شده و از چروک شدن پوست جلوگیری می‌کنند. کرم دور چشم ضد پف لافارر یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب این برند است که به کاهش خطوط ریز و چین و چروک‌ها کمک می‌کند.

در این کرم کافئین و عصاره‌های گیاهی مانند یاسمین، زالزالک و آرنیکا وجود دارد. این ترکیبات باعث از بین رفتن پف زیر چشم می‌شوند و به شادابی پوست این ناحیه کمک می‌کنند. کرم دور چشم لافارر برای استفاده تمام سنین مناسب است.

کرم کنترل کننده چربی و مات کننده لافارر

از جمله محصولات لافارر برای پوست چرب ، کرم‌های مات کننده این برند هستند که به صورت تخصصی برای پوست صورت استفاده می‌شوند. این کرم‌ها با استفاده از ترکیبات کنترل کننده غدد سباسه، باعث کاهش چربی پوست شده و به آن ظاهری طبیعی و مات می‌بخشند.

بیشتر بخوانید:  همه چیز در مورد اسکراپ پوست

کرم کنترل کننده چربی لافارر عاری از مواد کومدوژن (آکنه‌زا) است و بافت سبکی دارد. اگر به دنبال کم کردن یا از بین بردن جوش‌های صورت و آکنه هستید، این محصول انتخابی ایده‌ال برای شما خواهد بود.

تونر پوست خشک و حساس لافارر

تونر پوست حساس لافارر یکی دیگر از تولیدات محبوب این برند است که می‌تواند برای پاکسازی روزانه پوست استفاده شود. این تونر به دلیل کاهش التهاب و آبرسانی پوست‌های حساس، در دسته محصولات پوست خشک لافارر قرار می‌گیرد.

تونر پوست خشک لافارر به کاهش سایز منافذ باز صورت و پاکسازی آن‌ها کمک می‌کند. به دلیل وجود ترکیباتی مانند عصاره پیچک، عصاره خیار و عصاره ملیسا در این تونر، پوست بعد از استفاده از این محصول باطراوت و شاداب می‌شود.

r24xrf2r4r 600x368 همه چیز درباره محصولات صورت لافارر

فوم شستشوی صورت مخصوص پوست‌های چرب تا معمولی

یکی از محصولات لافارر برای پوست چرب ، فوم شستشوی صورت است که به تنظیم چربی، افزایش لطافت و بازسازی و التیام پوست کمک می‌کند. شستشو با این فوم، پوست صورت را از آلودگی‌های محیطی مانند ذرات گرد و غبار، چربی و یا باقی‌مانده مواد آرایشی پاکسازی می‌نماید.

گرچه این محصول به طور عمقی پوست را تمیز می‌کند، اما باعث حفظ باکتری‌های مفید صورت نیز خواهد شد. همچنین این فوم در حفظ تعادل PH و کاهش براقیت پوست تاثیرگذار است. می‌توانید از این شوینده به طور روزانه و یا در فواصل منظم استفاده کنید.

سرم ویتامین سی 10 درصد لافارر ( ضد پیری و روشن کننده پوست)

برند لافارر برای روشن شدن پوست و کاهش لکه‌ها و تیرگی‌ها، محصولات موثری را تولید کرده است. سرم ویتامین سی لافارر از جمله فرآورده‌های این برند است که با لایه‌برداری و جلوگیری از تولید بیش از حد رنگدانه‌ها، باعث از بین رفتن لک‌ها و روشن‌ شدن پوست می‌شود.

بیشتر بخوانید:  همه چیز در مورد اسکراپ پوست

در این سرم مقادیر فراوانی ویتامین‌های C و E وجود دارد. این دو ویتامین با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، از بروز علائم پیری در پوست جلوگیری می‌کنند.

24rx223 600x368 همه چیز درباره محصولات صورت لافارر

کرم مرطوب کننده و آبرسان مخصوص پوست‌های حساس لافارر

یکی از راه‌های درمان پوست‌های حساس و خشک، استفاده از محصولاتی است که حاوی ویتامین‌های E و C باشند. خوشبختانه این ویتامین‌ها در بیشتر کرم‌ها و محصولات پوست خشک لافارر وجود دارند.کرم آبرسان مخصوص پوست‌ خشک لافارر یکی از این نمونه‌‎ها است که به آبرسانی پوست کمک می‌کند.

این کرم به دلیل داشتن عصاره‌های گیاهی مانند روغن آلوئه ورا و روغن زیتون از التهاب، قرمزی و حساسیت پوست‌های خشک جلوگیری می‌نماید. این کرم نیز، مانند دیگر محصولات لافارر باعث تنظیم PH پوست شده و حس طراوت و شادابی را به صورت باز می‌گرداند.

سخن آخر

مراقبت از پوست و مو مهم‌ترین اقدام برای جلوگیری از پیری و حفظ طراوت است. خوشبختانه برندهای ایرانی متعددی در این زمینه به تولید محصولات تخصصی مشغول هستند. لافارر از جمله این برندها است که با ساخت محصولات با کیفیت بهداشتی و مراقبتی، در حفظ سلامت پوست و موها تلاش می‌کند.