کاهش چین و چروک با اتوی صورت

پاکسازی و کاهش چین و چروک پوست با اتوی صورت

درماف یا “اسکرابر اولتراسونیک پوست” یکی از ابزارهایی است که برای رفع چین و چروک و پاکسازی پوست به فروش می رسد. دستگاه درماف که با استفاده از فناوری امواج اولتراسونیک پوست صورت را از بین می برد ساخت کشور کره است و در ایران با نام اتوی صورت شناخته می شود. اتوهای صورت در فروشگاه ها و کلینیک های زیبایی استفاده می شوند و با قیمت مناسب می توانید برای مراقبت روزانه از پوست در منزل از آنها استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که کاربرد اصلی اتو، اسکراب و تمیز کردن صورت است.

1 9 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

صورت آهنی چیست؟

اتو صورت اولتراسونیک یک دستگاه لایه بردار پوست اولتراسونیک است، دستگاه کوچکی که با استفاده از امواج اولتراسونیک پوست را از بین می برد. اتوی صورت مانند اسکراب اولتراسونیک است که آلودگی و چربی پوست و به اصطلاح آهن را از بین می برد و پوست را تمیز می کند. این دستگاه دارای لبه فلزی نازکی است که ارتعاشات را به پوست منتقل می کند. بسیاری از سالن های مراقبت از پوست و زیبایی از اتوهای صورت برای لایه برداری پوست استفاده می کنند.امواج مافوق صوت اتوی صورت، منافذ بسته را باز می کند و علاوه بر پاکسازی و لایه برداری پوست، به جذب بهتر سرم ها، کوکتل ها و مواد مغذی مصرفی روی پوست کمک می کند و پوست را ترمیم و لیفت می کند و باعث درخشندگی آن می شود. .صاف باشد

1 10 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

فواید استفاده از اتو برای صورت

لایه برداری پوست با امواج فراصوتی جایگزین عالی برای لایه برداری شیمیایی و تهاجمی است که باعث التهاب پوست می شود. برداشتن پوست با اتو مو باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شود و با هزینه بسیار کم می توانید پوستی جوان داشته باشید و خاصیت ارتجاعی پوست را بازیابی کنید. لایه برداری صورت از درماف خشکی پوست را کاهش می دهد و پوست را بلند می کند. با استفاده از این روش می توانید پوست را برای آرایش کامل آماده کنید. لایه برداری با آن منافذ را کوچک می کند و از آکنه پوست جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید:  لوازم آرایش مورد نیاز برای کسانی که تازه کارند

1 11 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

فواید پاکسازی پوست با اتوی صورت

پوست خشک را از بین ببرید

اگر پوست شما خشک و پوسته پوسته است، استفاده از اتوی صورت، پوست را بهتر لایه برداری می کند و سلول های زیر پوست را سفت می کند و پوست را نرم و لطیف می کند.

لکه های آهن را از روی پوست پاک کنید

بیشتر بخوانید: خواص ماسک صورت انجیر برای پوست طرز تهیه انواع ماسک صورت انجیر

پوست اغلب دچار لکه های پیری یا آکنه می شود.استفاده از اتوی صورت روی پوست رشد و تجدید سلول های پوست را تحریک می کند و به از بین بردن یا روشن شدن لکه های صورت کمک می کند.

کاهش چین و چروک صورت

استفاده از اتو روی صورت باعث تولید کلاژن می شود و با ماساژ دادن پوست باعث کاهش افتادگی پوست، رفع چین و چروک و سفت شدن پوست می شود. برای استفاده از محصول احیا کننده پوست، سعی کنید از آن با کرم ها، سرم ها و کوکتل های احیا کننده استفاده کنید.

1 12 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

چربی پوست را تنظیم می کند

یکی از مشکلات پوست های چرب تولید بیش از حد سبوم توسط غدد چربی پوست است که باعث چربی اضافی، تیره شدن پوست و جوش های سر سیاه و سفید می شود. از طرفی پوست چرب بیشتر گرد و غبار و کثیفی را جذب می کند که منجر به مسدود شدن منافذ می شود. لایه برداری پوست چرب با اتو مو با جذب ناخالصی ها چربی اضافی پوست را از بین می برد و به تدریج میزان چربی یکنواخت می شود و پوست شما روشن و درخشان می شود.

بیشتر بخوانید:  فواید روغن شتر مرغ برای پوست

منافذ باز را کاهش می دهد

اگر پوست شما چرب است و منافذ باز پوست شما بزرگ و قابل مشاهده است و پوست شما دارای چین و چروک های ناخوشایندی است، استفاده صحیح از اتوی صورت علاوه بر پاکسازی پوست به تنظیم سبوم و رفع ناخوشایندهای قابل مشاهده کمک می کند. پوست.

منافذ را با اتو روی صورت تمیز می کند

آلودگی هایی مانند گرد و غبار یا مواد آرایشی وارد منافذ پوست شده و در نهایت باعث کدر شدن پوست می شود.مالیدن و ماساژ دادن پوست با استفاده از ابزار درمان F منافذ را کاملا تمیز می کند و پوست شما را شاداب و روشن می کند.

1 13 کاهش چین و چروک با اتوی صورت

با آهن از آکنه جلوگیری می کند

از آنجایی که استفاده از درماف منافذ را تمیز می کند و کثیفی و چربی اضافی پوست را از بین می برد و سموم را از پوست خارج می کند، به مرور زمان و با استفاده منظم از میزان آکنه و جوش ها کاسته می شود. جمع می شود و پوست شما صاف می شود.

سلامت حمل و نقل

حرکت ماساژ پوست صورت می تواند مانند ماساژ پوست باشد و جریان خون را در پوست صورت افزایش می دهد که باعث درخشش و سلامت پوست می شود و به پوست شما کمک می کند روشن تر و جوان تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: رنگ های ناخن بهار 2018، رنگ های مد روز چیست؟

با کرم ها و سرم های پوستی از مصرف بیشتر خودداری کنید

یکی از بهترین کاربردهای DermF کمک به مرطوب‌کننده‌ها و کرم‌های پوستی است که به عمق پوست نفوذ می‌کنند.برای این کار لازم است دستگاه را در حالت تغذیه قرار داده و سپس سرم و کرم مورد نظر را به پوست مالیده و با اتو به صورت بمالید.امواج ترانسسفیال به جذب بهتر مواد مغذی به پوست کمک می کند.

بیشتر بخوانید:  بولدبروز ابرو چیست و چه مزیتهایی دارد

نحوه استفاده از درماف یا آهن برای صورت

روش لایه برداری برای صورت آهنی

در صورت استفاده از اتو بخار یا شوینده صورت، سعی کنید صورت را با صابون ملایم کاملا تمیز کنید، سپس پوست را ماساژ دهید تا منافذ باز شوند، مقدار کمی ژل رسانا را روی پوست بمالید و اتوی صورت را روی حالت لایه برداری بگذارید. با زاویه 45 درجه، پوست را به آرامی با فشار کم بکشید تا پاک و تمیز شود.

مرطوب کننده اتو صورت

برای استفاده از مرطوب کننده یا تغذیه کننده اتو روی صورت باید از مرطوب کننده یا ژل صورت استفاده کرد و زاویه تیغه آن زیاد است و سمت نرم اتو مو با واکنش های پوستی روی پوست قرار گیرد.

چگونه اتوی صورت را بلند کنیم

ابزار را روی حالت لیفت قرار دهید و کمی سرم یا ژل لیفتینگ به پوست بزنید و گوشه تیغه ابزار را به سمت بالا و انتهای تیغه را روی پوست قرار دهید و اتو مو را از پایین به بالا حرکت دهید. ژل لیفتینگ

هنگام استفاده از اتوی صورت مراقب باشید

استفاده از آهن روی صورت باید با ژل، سرم یا کرم رسانا همراه باشد و نباید به صورت خشک استفاده شوداگر پوستتان خشک است فقط هفته ای یکبار و اگر پوستتان چرب است هفته ای ۳ یا ۴ بار می توانید از اتو صورت استفاده کنید.

می توانید از روش لیفتینگ و روشن کننده هر روز به مدت 1 تا 3 دقیقه استفاده کنید، اما اگر پوست حساس، خشک یا نازک است، روزی یک بار آن را امتحان کنید. بدن ، فقط به آرامی روی پوست بمالید در غیر این صورت باعث التهاب و تحریک پوست می شود. آهن اولتراسونیک یا درماف برای لایه برداری استفاده می شود، بنابراین استفاده بیش از حد می تواند باعث تحریک پوست شود.

.