زندگینامه کیم کارداشیان

%name زندگینامه کیم کارداشیان

زندگی‌نامه کیم کارداشیان+تصویرها کیم کارداشیان

کیم کارداشیان هنرمند هالیوودی

کیم کارداشیان هنرمند و هنرمند و مدل آمریکایی میباشد او زاده ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا می باشد کیم کارداشیان به واسطه فیزیک بدنی متفاوتش در کانون توجه مردم و رسانه ها قرار دارد. کیم کارداشیان همسر کانیه وست میباشد. آنها صاحب 2 فرزند دختر و پسر هستند.

خلاصه ای از زندگی‌نامه کیم کارداشیان:

زادروز      ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ (۲۹ مهر ۱۳۵۹)
مکان تولد لس آنجلس، آمریکا
 مکان زندگی     آمریکا
 ملیت     آمریکایی
تبار     ارمنی، آمریکایی
پیشه     مدل، کارآفرین، هنرمند
قد     ۱۵۹ سانتی‌متر
همسر     دیمون توماس (۲۰۰۴–۲۰۰۰)

کریس هامفریز (۲۰۱۳–۲۰۱۱)

کانیه وست (تا اکنون-۲۰۱۴)

فرزندان     ۱ دختر (نورث وست) و ۱پسر (ساینت وست)
والدین      رابرت کارداشیان

کریس جنر

زندگی‌نامه کامل کیم کارداشیان:

کیمبرلی «کیم» کارداشیان وست (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West) متولدٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، هنرمند، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد.

او که زاده و بزرگ شدهٔ لس آنجلس، کالیفرنیا میباشد، نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن فیلم رابطه جنسی با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، او و خانواده‌اش در سریالٔ واقع نمای پابه‌پای خانواده کارداشیان آشکار شدند. پیروزی این سریال منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. در سال ۲۰۱۰ کیم با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد.

زمان اولیه زندگی کیم کارداشیان
کارداشیان متولدٔ لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر میباشد.

پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی میباشد. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی 1 ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت.

مادر او در زمان ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.

کارداشیان 2 خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و 1 برادر به نام رابرت کارداشیان دارد، همچنین او صاحب 3 برادر ناتنی به نام‌های برت و برندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیون نیز می‌باشد) می‌باشد، کیم کارداشیان 3 خواهر نانتی به نام‌های کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد. همچنین اونتال جیمز پدرخوانده او می‌باشد. او در دبیرستان مریمونت تحصیل می‌کرده‌میباشد.

انتشار فیلم خصوصی کیم کارداشیان
در سال ۲۰۰۷ 1 ویدئوی خصوصی خانگی که کیم کارداشیان با دوست پسر آن زمانش، ری جی، خواننده آر اند بی، ساخته بود شکار شد. کارداشیان اقدامات قانونی علیه ویواید اینترتیمنت برای حق مالکیت نوار را دنبال کرد.

کارداشیان در ازای ۵ میلیون دلار آمریکا از پیگیری شکایت خود دست کشید و با ویواید اینترتیمنت تسویه حساب کرد.

زمان شغل‌ای کیم کارداشیان 
اولین ایفای نقش بازي كردن او به عنوان هنرمند مربوط به سریال‌های تلویزیونی دگر سوی شکست در اکتبر ۲۰۰۷ (مهر ماه ۱۳۸۶) بود. در ادامه او در سریال تلویزیونی همراه با کارداشیان‌ها در شبکه ای به همراه 2 خواهر، مادر، برادر، و خواهر و پدر ناتنی اش درخشید. این سریالٔ تلویزیونی تا اکتبر ۲۰۱۱ (مهر ماه ۱۳۹۰) دارای ۶۹ بخت در ۶ فصل بوده و فصل هفتم آن برای مه ۲۰۱۲ (اردیبهشت ۱۳۹۱) برنامه‌ریزی شده‌میباشد.

کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۸ (۱۳۸۷) در فیلم فیلم بلا درخشید. او همچنین در فصل چهارم سریال چگونگی دوستی من با مادرتان و با همراه خواهرانش، کولی و کورتنی در فصل سوم سریال ۹۰۲۱۰ هم بازی کرده‌میباشد. کارداشیان مجری مهمان رقابت‌های رسلمانیا ۲۴ بود و به عنوان داور میهمان در دور سیزدهم نمایش تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا حضور داشته‌میباشد. او در ۱۶ دسامبر ۲۰۰۹ (۲۵ آذر ۱۳۸۸) به همراه ونسا مینیلو به عنوان هنرمند مهمان در سریال تلویزیونی تحقیقات صحنه جرم:نیویورک حضور یافت.

کیم کارداشیان در سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) در فیلم سبک و طنز عمیق در دره حضور یافت.

کارداشیان یکی از ۱۳ شرکت کنندهٔ فصل هفتم نمایش تلویزیونی رقص با ستارگان بود. که با مارک بالاس هم رقص بود. در نهایت در مکان یازدهم قرار گرفت.

تصاویر کیم کارداشیان

%name زندگینامه کیم کارداشیان

تصویرها کیم کارداشیان

   %name زندگینامه کیم کارداشیان

تصاویر کیم کارداشیان

  %name زندگینامه کیم کارداشیان

تصویرها های جدید کیم کارداشیان

 %name زندگینامه کیم کارداشیان

جدیدترین تصاویر کیم کارداشیان

 %name زندگینامه کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

%name زندگینامه کیم کارداشیان

جدیدترین تصویرها های کیم کارداشیان

%name زندگینامه کیم کارداشیان

تصاویر جدید کیم کارداشیان

%name زندگینامه کیم کارداشیان

زندگی‌نامه کیم کارداشیان+تصویرها کیم کارداشیان

 منبع

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رضا عطاران + عکس