پلی استیشن پلاس اکسترا

شرکت سونی با ارائه سرویس‌های جدید و مدرن پلی استیشن پلاس، دنیایی جذاب و شگفت آوری را در اختیار گیمر‌ها قرار داد. این پلی استیشن دارای سه لایه است؛ این سه لایه با نام‌های اسنشال( essential)، اکسترا( extra) و پرمیوم( permium) شناخته می‌شوند. کاربران می‌توانند با انتخاب از بین این سه اشتراک و پرداخت هزینه و خرید اکانت از ویژگی‌های این اشتراک‌ها بهره‌مند شوند. اسنشال اولین لایه و دارای ویژگی‌های خاصی برای خریداران و گیمر‌ها است و امکانات ویژه‌ای را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. سطح لایه اکسترا از لایه اسنشال بالا‌تر است. بنابراین دارای قابلیت‌های بیش‌تری برای خریداران پلاس اکسترا است. اکسترا به معنای اضافی و در این زمینه به معنی امکانات اضافی و بیش‌تری است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با خرید پلاس اکسترا علاوه‌بر امکانات موجود در لایه اسنشال، حدود ۴۰۰ بازی برای کنسول‌های ps4 و ps5 نیز در ‌دسترس قرار می‌گیرند.

3fc4gt 600x338 پلی استیشن پلاس اکسترا

نکات قابل توجه در خرید پلی استیشن پلاس اکسترا

کاهش قیمت با خرید دوره اشتراک‌های طولانی‌تر

اشتراک پلاس اکسترا به صورت دوره‌های یک ، سه و دوازده ماهه ارائه می‌شود. نکته قابل توجه در خرید اشتراک اکسترا این است که با خرید دوره‌های طولانی‌تر قیمت آن کاهش می‌یابد. شخصی را در نظر بگیرید که می‌خواهد اشتراک یک ماهه را خریداری کند، قیمت آن در ریجن آمریکا حدود ۱۵ دلار بوده اما با دیدن قیمت دوازده ماهه که حدود ۱۰۰ دلار است و قیمت ماهیانه آن ۸.۳ دلار می‌شود؛ برای خرید اشتراک یکساله اقدام می‌کند.

اطمینان از قانونی بودن خرید

در هنگام خرید پلی استیشن پلاس اکسترا باید به قانونی بودن آن توجه کنید. در صورت خرید غیر‌قانونی سود‌جو‌ها پلاس‌های غیر‌قانونی را به مشتریان تحویل می‌دهند که باعث می‌شود کنسول آن‌ها بن شود. هم‌چنین با خرید پلاس اکسترا به صورت قانونی قیمت آن ارزان‌تر می‌شود و نیاز نیست تا هزینه‌های اضافه پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:  سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی

ایجاد اکانت با استفاده از ریجن اروپا

به دلیل تحریم‌های موجود در برخی از کشور‌ها از جمله ایران، بهتر است تا در ساخت اکانت از ریجن‌های دیگر به خصوص اروپا استفاده شود. بدین ترتیب شما می‌توانید با هر ریجنی وارد اکانت خود شوید.

تهیه از مراجع معتبر

بهتر است تا خرید پلاس extra را از طریق مراجع معتبر که دارای مجوز‌های لازم هستند انجام دهید. با خرید پلاس اکسترا از مراجع معتبر دیگر لازم نیست تا درباره غیر‌قانونی بودن پلی استیشن نگران باشید. همینطور خدمات تضمینی دریافت کرده که امکان دارد در آینده به آن نیاز پیدا کنید.

خرید حرفه‌ای از فروشگاه یانگ سنتر

اگر قصد خرید پلاس اکسترا را دارید، می‌توانید با تهیه آن از فروشگاه یانگ سنتر از خدمات آن بهره‌مند شوید. این فروشگاه امکاناتی همچون خرید با استفاده از ارز‌های دیجیتال، امکان مشاوره قبل از خرید و خرید قانونی تمام بازی‌ها و پلی استیشن‌ها را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. این خدمات به خرید بهتر و رضایت‌بخش برای مشتریان کمک می‌کند. آن‌ها می‌توانند قبل از خرید با مشاوران این فروشگاه تماس بگیرند و از خرید خود اطمینان حاصل فرمایند.

ercgteger 600x335 پلی استیشن پلاس اکسترا

ویژگی‌های پلی استیشن پلاس اکسترا

دسترسی داشتن به بخش مولتی پلیر

امروزه اغلب بازی‌ها علاوه‌بر حالتی به نام استوری مود دارای حالت دیگری هستند که با نام مولتی پلیر شناخته می‌شود. این قسمت زمانی در‌ دسترس قرار می‌گیرد که خرید پلاس اکسترا را انجام داده باشید. پلی استیشن پلاس اکسترا امکان استفاده از این بخش را به کاربران خود می‌دهد. امکان بازی با افراد دیگر یکی از بهترین تجربه‌هایی است که می‌تواند در اختیار گیمر‌ها قرار گیرد. به خصوص افرادی که به رقابت و بازی با سایر افراد علاقه‌مند هستند. هنگام استفاده از بازی‌هایی مانند کالاف و فیفا با استفاده از اشتراک پلاس اکسترا، می‌توانید آن‌ها را با دوستان خود و یا گیمر‌های دیگر بازی کنید.

بیشتر بخوانید:  کشف بقایای تقریبا سالم دو مرد در «پمپئی»

434cfg355g5 600x300 پلی استیشن پلاس اکسترا

بازی‌های ماهانه

هر دو هفته یک‌بار تعدادی بازی به پلی استیشن پلاس سونی در تمام لایه‌ها اضافه می‌شود. در اولین سه‌‌شنبه‌های ماه‌های میلادی دو تا سه بازی برای تمام لایه‌ها اضافه می‌گردد. اما در اواسط ماه برای لایه‌های اکسترا و پرمیوم کاتالوگی شامل صد‌ها بازی به‌روز‌رسانی می‌شود، که از دیگر ویژگی‌های خرید پلاس اکسترا است.

دسترسی به بازی‌های Playstation Plus Collection

افرادی که اشتراک پلی استیشن پلاس را داشته باشند، گلچینی از بهترین بازی‌های نسل قبل در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. شرط استفاده از این بازی‌ها داشتن کنسول پلی استیشن ۵ یا ps5 است. اگر کنسول بازی شما پلی استیشن ۵ است می‌توانید به راحتی از این بازی‌های جذاب استفاده کنید.

استفاده از Game Catalog

با خرید پلاس extra به حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ بازی به صورت انحصاری و غیر‌انحصاری دسترسی پیدا می‌کنید. با توجه به قابلیت دانلود این بازی‌ها، پس از دانلود دیتا بازی مورد نظر اجرا می‌شود و می‌توانید از آن بهره ببرید. بازی‌های موجود در این کاتالوگ عبارت‌اند از Demons souls,assassins creed valhalla , death stranding  و… ‌.

بیشتر بخوانید:  حراج کفش “ماری آنتوانت” در ورسای

بهره‌مندی از تخفیف‌های استثنایی

هر چند وقت یک‌بار تخفیف‌هایی برای افراد دارای اشتراک پلی استیشن پلاس در نظر گرفته می‌شود. معمولا تخفیف‌ها برای بازی‌ها و dlc‌ها اعمال می‌گردد که کاربران می‌توانند آنها را تهیه کنند. برای افرادی که اشتراک پلاس اکسترا را خریداری کرده‌اند، تخفیف‌هایی از ۵ تا ۵۰ درصد بر روی برخی از بازی‌ها در نظر گرفته می‌شود. نکته قابل توجه قیمت بالای آن‌ها با وجود تخفیف برای ایرانی‌ها است. اگرچه تخفیف‌هایی برای ما اعمال می‌شود اما با توجه به تحریم‌های موجود هنوز هم برای ما گران است. راه‌حل بهتر استفاده از اکانت ظرفیتی قانونی است.

در اختیار داشتن فضای ذخیره ابری

در حال حاضر ظرفیت فضای ذخیره ابری ۱۰۰ گیگابایت است. یعنی به کاربران دارای اشتراک پلاس اجازه آپلود ذخیره بازی‌های خود را در فضای ابری دارند. این مورد یکی از ویژگی‌های جذاب خرید پلاس اکسترا است.

جمع بندی

اگر می‌خواهید پلی استیشن پلاس اکسترا را تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا به فروشگاه یانگ سنتر مراجعه کنید و از امکانات این فروشگاه آگاه شوید. یانگ سنتر با ارائه بهترین و مناسب‌ترین خدمات، امکان خریدی آسان و راحت را در اختیار مشتریان قرار داده است تا از خریدی مطمئن و رضایت بخش بهره‌مند شوند. برای دریافت مشاوره رایگان در تمام روز‌های هفته و در تمامی ساعات می‌توانید با مشاوران این فروشگاه تماس حاصل فرمایید. این فروشگاه به صورت قانونی فعالیت می‌کند و تمام بازی‌ها و امکانات آن نیز به صورت قانونی هستند.