تحصیل در کانادا آموزشی باکیفیت پیشرفته و مقرون‌به‌صرفه

معرفی سه دانشگاه موسسه تکنولوژی بریتیش کلمبیای کانادا، کالج دانشگاهی دومینیکن کانادا، دانشگاه ویلفرید لوریر کانادا

dpgvjv460946ynu490nitjo تحصیل در کانادا آموزشی باکیفیت پیشرفته و مقرون‌به‌صرفه

کانادا به مکانی ایده آل برای تحصیل در آموزش عالی تبدیل شده است به‌طوری‌که بسیاری از دانشجویان بین‌المللی به دنبال تحصیل در آن هستند. سیستم آموزشی دانشگاه‌های کانادا به گونه ایست که دانشجویان خارجی را تشویق می‌کند در طول تحصیلات کارشناسی یا کارشناسی ارشد شغلی را دنبال کنند و پس از فارغ‌التحصیلی برای فرصت‌های کاری در کشور بمانند و درنهایت شانس اقامت خود در این کشور توسعه‌یافته را افزایش دهند.

موسسه تکنولوژی بریتیش کلمبیای کانادا؛ آموزشگاهی فراتر از یک کلاس درس

vm3n9ntvuj394otj34opk تحصیل در کانادا آموزشی باکیفیت پیشرفته و مقرون‌به‌صرفه

مؤسسه تکنولوژی بریتیش کلمبیای کانادا (BCIT) که در سال 1960 تأسیس شد، یک مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی است که در حومه شهر کوچک برنابی بریتیش کلمبیا واقع‌شده است.

با پنج پردیس و نزدیک به 50000 دانشجو و تقریباً 5700 دانشجوی بین‌المللی از 120 کشور، مؤسسه تکنولوژی بریتیش کلمبیا یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات تحصیلات تکمیلی استان بریتیش کلمبیا است.

این مؤسسه که به‌طور رسمی توسط وزارت آموزش پیشرفته، مهارت‌ها و آموزش بریتیش کلمبیا به رسمیت شناخته‌شده است.

برای بیش از 50 سال، این موسسه بهترین و متمرکزترین دانش آموزان را جذب و بهترین ذهن‌های جهان را گرد هم آورده است تا برای نیروی کار آماده باشند و مشکلات مهم جهانی را حل کنند.

موسسه مذکور اکثر آموزش‌های کارآموزی را در استان بریتیش کلمبیا ارائه می‌دهد. بیش از 1200 نفر هرسال سطح نهایی کارآموزی خود را در این موسسه تکمیل می‌کنند.

مؤسسه تکنولوژی بریتیش کلمبیای کانادا همچنین چندین تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک ازجمله کتابخانه، تحصیل در خارج از کشور و برنامه‌های تبادل و همچنین خدمات اداری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

رنکینگ این موسسه در کشور کانادا 31 و در سطح جهانی 712 می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  به زبان ساده مذاکره چیست؟ و اصول مذاکره در کسب و کار یا در زندگی عادی کدامند؟

موسسه فناوری بریتیش کلمبیا به‌عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دنیا در نظر گرفته می‌شود که جایگاه خود را در بین 5 درصد از بهترین دانشگاه‌های جهان تحکیم کرده است.

این موسسه دارای یک کتابخانه اختصاصی و امکانات ورزشی متنوعی است. شایان‌ذکر است که این دانشگاه علاوه بر اینکه بخشی از دفتر آموزش بین‌المللی کانادا (CBIE) است، در پلی‌تکنیک کانادا و انتشارات دانشگاه کانادا (CUP) نیز عضویت دارد.

بخش تحقیقات کاربردی BCIT با مؤسسات، سازمان‌ها و شرکای صنعتی ملی و بین‌المللی همکاری می‌کند و راه‌حل‌های نوآورانه برای مشکلات دنیای واقعی ارائه می‌کند.

موسسه فناوری بریتیش کلمبیا در دهه گذشته برنامه‌های دیپلم بین‌المللی خود را از طریق بیش از 20 موسسه همکار خارجی در کره جنوبی، چین، برزیل، شیلی و ویتنام به حدود 6000 دانشجو ارائه کرده است.

این موسسه مفتخر است که در بیست و سومین جوایز سالانه بهترین‌های ونکوور جورجیا استریت به‌عنوان مدرسه برتر در ونکوور برای آموزش فناوری دیجیتال انتخاب‌شده است.

کالج دانشگاهی دومینیکن کانادا؛ یکی از قدیمی‌ترین کالج‌های دانشگاهی در کانادا

3om34not9j3oitj3o4tj تحصیل در کانادا آموزشی باکیفیت پیشرفته و مقرون‌به‌صرفه

کالج دانشگاهی دومینیکن کانادا یک دانشگاه تحقیقاتی درجه‌یک برای دانشجویانی است که می‌خواهند به سؤالات عمیق و پیچیده در فلسفه و الهیات فکر کنند.

کالج دومینیکن یک موسسه خصوصی است که در سال 1952 تاسیس شد.

تعداد کل ثبت‌نام در مقطع کارشناسی 1310 نفر (در پاییز 2020) بوده، محیط آن حومه شهر و مساحت پردیس آن 64 هکتار است.

این کالج از یک تقویم تحصیلی ترمیک استفاده می‌کند. کالج دانشگاهی دومینیکن کانادا یکی از قدیمی‌ترین کالج‌های دانشگاهی است که با تخصص خود در فلسفه و الهیات ، به رشد تفکر انتقادی، تجزیه‌وتحلیل، کار گروهی و به‌طورکلی یک تجربه‌آموزشی منحصربه‌فرد اختصاص داده‌شده است.

در می 2012، کالج دانشگاهی دومینیکن کانادا به‌طور رسمی به دانشگاه کارلتون وابسته شد.

بیشتر بخوانید:  پلی استیشن پلاس اکسترا

تمام مدارک اعطاشده با دانشگاه کارلتون مشترک است و دانشجویان این فرصت رادارند که در کلاس‌های هر دو پردیس ثبت‌نام کنند.

رتبه‌بندی کالج دانشگاهی دومینیکن کانادا در سال 2022 در دانشگاه‌های منطقه‌ای شمال رتبه 131 تا 171 را دارد.

کالج دانشگاهی دومینیکن کمترین هزینه تحصیل را در انتاریو ارائه می‌دهد. این دانشگاه برای هر دانشجو فرصتی برای کسب آموزش عالی و راه‌اندازی شغل مناسب در آینده محسوب می‌شود.

کالج دانشگاهی دومینیکن کانادا که در منطقه مرکزی شهر واقع‌شده است، به‌راحتی از طریق سیستم حمل‌ونقل عمومی قابل‌دسترسی است. دسترسی به کانال ریدو، پارلمان، مراکز خرید، غذاخوری و مناطق گردشی از این کالج بسیار آسان است.

این کالج در نزدیکی مرکز شهر اتاوا، در غرب برونسون در خیابان امپرست 96 واقع‌شده است.

از ایستگاه پیمیسی (Pimisi  )در خط ترانزیت O-Train پیاده‌روی کوتاهی دارد و همچنین توسط ایستگاه‌های اتوبوس در نزدیکی سامرست خدمات‌رسانی می‌شود.

محیط آموزشی کالج دانشگاهی دومینیکن کانادا با کلاس‌های کوچک برای بسیاری جذاب خواهد بود.

با نسبت 1 به 7 استاد به دانشجو، دانشجویان سطوح بالایی از تعامل با سایر دانشجوها، اساتید و کارکنان پشتیبانی را تجربه می‌کنند که موفقیت و تعالی علمی و حرفه‌ای را تقویت می‌کند.

دانشجویانی که در کالج دومینیکن تحصیل می‌کنند می‌توانند در پردیس این دانشگاه زندگی کنند.

خدمات رفاهی عبارت‌اند از:

  • اتاق تک‌نفره
  • حمام / اتاق نشیمن مشترک
  • سه وعده غذایی در روز
  • دسترسی به اتاق‌های مشترک
  • دسترسی به کتابخانه
  • اینترنت رایگان (وای فای)

دانشگاه ویلفرید لوریر کانادا؛ با شعار حقیقت همه را تسخیر می‌کند

tfm0utj09cyjn 45oiyj 45otm 600x253 تحصیل در کانادا آموزشی باکیفیت پیشرفته و مقرون‌به‌صرفه

ریشه Laurier به افتتاح مدرسه علمیه انجیلی لوتری(Evangelical Lutheran Seminary ) در واترلو به بیش از 100 سال پیش در سال 1911 برمی‌گردد.

دانشگاه ویلفرید لوریر کانادا از آن زمان تاکنون چندین تغییر را پشت سر گذاشته‌ است و در سال 1973 نام آن از دانشگاه لوتری واترلو به دانشگاه ویلفرد لوریر تغییر کرد.

بیشتر بخوانید:  پرطرفدارترین موزه‌های اروپا از دید توریست‌ها

این دانشگاه در سال 1999 پردیس خود را در برانتفورد افتتاح کرد.

ویلفرد لوریر هفتمین نخست‌وزیر کانادا بود که از سال 1896 تا 1911 خدمت کرد.هدف دانشگاه ویلفرد لوریر ساختن کل فرد است یعنی ذهن، بدن و روح.

این دانشگاه معتقد است که رشته تحصیلی دانشگاهی شما باید به چیزی بیش از یک شغل منجر شود تا به‌عنوان یک موفقیت در نظر گرفته شود.

رنکینگ دانشگاه ویلفرد لوریر در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های جهانی توسط US News & World Report رتبه 1271 را دارد.

تحصیل دریکی از دانشگاه‌های بین‌المللی شناخته‌شده کانادا با اسمارت اپلای

پذیرش و تحصیل دریکی از دانشگاه‌های کانادا در مقایسه با دانشگاه‌های سایر نقاط جهان بخصوص ایالات‌متحده نسبتا آسان است.

یکی از دلایل عمده آن این است که تعداد افراد متخصص و تحصیل‌کرده در کانادا در مقایسه با ایالات‌متحده بسیار کمتر است. لازم به ذکر است هرچند ورود به دانشگاه‌های کانادا آسان است اما خروج از آن سخت است.

وقتی از سهولت ورود به دانشگاه‌های کشور ملت‌ها و قومیت‌های مختلف صحبت می‌کنیم شاید به ذهنتان خطور کند که پذیرش در هریک از دانشگاه‌های کانادا برای شما امکان‌پذیر است.

اما نکته مهم اینجاست که برای پذیرش در دانشگاه مناسب شرایط فعلی خود نیاز به یک بررسی دقیق از سوابق تحصیلی و همچنین دانشگاه مقصد وجود دارد که اغلب برای افراد عادی امری دشوار و بسیار زمان‌بر است.

کافی است با یک تماس با مشاوران مجرب اسمارت اپلای که سابقه پذیرش پرونده‌های بسیار دشوار تحصیلی را داشته‌اند با خیال راحت به رؤیاپردازی در مورد آینده‌تان در کشور کانادا بپردازید.

وقت را هدر ندهید و از طریق پر کردن فرم ارزیابی این شرکت در وبسایت smartapplyvisa در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را دریافت کنید.