زیباترین لباس ورزشی فوتبال | بهترین لباس های تاریخ فوتبال

tvy456buj7jrn67u8 600x400 زیباترین لباس ورزشی فوتبال | بهترین لباس های تاریخ فوتبال

مسابقات فوتبال به طور رسمی از سال ۱۸۶۳ در انگلستان شروع شد و بعد از گذشت این بازه زمانی طولانی همچنان پرطرفدارترین ورزش دنیا است. لباس‌های فوتبال از گشته تا به امروز دستخوش تغییرات بسیار فراوانی بوده است، به طوری که در گذشته لباس تیم‌های فوتبال ساده و عادی بود و فقط لوگوی باشگاه یا پرچم کشور را بر روی آن طراحی می‌کردند. در این بین کمپانی‌هایی مانند آدیداس، نایک و پوما با پیشرفت تکنولوژی لباس‌هایی با کیفیت‌تر، زیبا و ماندگار برای تیم‌های فوتبال طراحی کردند.

زیباترین لباس ورزشی فوتبال متعلق به کدام تیم است؟

برخی از کیت‌های تیم‌های فوتبالی به عنوان زیباترین لباس‌های ورزشی فوتبال شناخته می‌شوند. این عنوان بر اساس پارامترهایی همچون اصالت و محبوبیت تیم باشگاهی، طراحی کیت و میزان فروش آن در سطح جهانی بستگی دارد. ناگفته نماند که حضور بازیکنان بزرگ و اسطوره در تعیین این عنوان نقش بسیار مهمی دارد. در نتیجه زیباترین لباس‌های ورزشی فوتبال عبارتند از:

لباس اول پاری سن ژرمن:

پاری سن ژرمن یکی از تیم‌های فوتبال نه چندان قدیمی است که از زمان مالکیت و هدایت این باشگاه به دست مدیران عرب و به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ و ستاره به محبوبیت دست پیدا کرد. کیت‌های این تیم توسط کمپانی بزرگ آمریکایی نایک طراحی می‌گردد. نکته جالب ماجرا اینجاست که لباس اول پاریسن ژرمن در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و زیباترین کیت‌های فوتبالی نیز انتخاب شده است.

لباس دوم چلسی:

سادگی پیراهن‌های چلسی همیشه با جذابیت خاصی همراه بوده است. مخصوصاً کیت دوم فصل ۲۰۲۱ چلسی که با زمینه رنگ آبی روشن و طرح گرافیکی شامل خطوط ریز زیگزاگی بریده بریده شده و خط چین‌های مورب زیگزاگی سرمه‌ای رنگ طراحی شده است. همچنین در بخش یقه و سر آستین‌های لباس از نوار سرمه‌ای تیره استفاده شده است. برای خرید لباس چلسی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کاج اسپرت مراجعه فرمایید.

بیشتر بخوانید:  با سئو دنیای کسب‌وکارتان را به بازاری هدفمند تبدیل کنید

لباس دوم رئال مادرید:

لباس دوم رئال مادرید در فصل ۲۰۲۱ یکی دیگر از کیت‌های خاص و منحصر به فرد فوتبالی است که با رنگ صورتی، یقه‌ی هفتی شکل و نوارهایی سرمه‌ای رنگ در قسمت کناره پیراهن توسط کمپانی آدیداس طراحی شده است. اما این نکته را فراموش نکنید که لباس اول رئال مادرید با زمینه‌ای سفید رنگ همیشگی و طراحی‌های خاص، از پرفروش‌ترین و زیباترین کیت‌های فوتبالی بوده است.

لباس جدید لیورپول:

یکی دیگر از زیباترین لباس‌های ورزشی فوتبال کیت دوم لیورپول است که توسط کمپانی آمریکایی نایک به رنگ سبز آبی طراحی شده است. در زمینه اصلی این پیراهن از رنگ آبی فیروزه‌ای استفاده شده است که طرح گرافیکی به کار رفته بر روی آن الهام گرفته شده از دروازه شنکلی استادیوم آنفیلد است. شکل گرد یقه و رنگ مشکی به کار برده شده در یقه، سر آستین و قسمت کناری لباس جلوه‌ی خاصی به آن بخشیده است.

لباس دوم دورتموند:

از دیگر کیت‌های فوق العاده زیبا و خاص تیم‌های فوتبال لباس دوم دورتموند است که در طراحی آن از رنگ مشکی به عنوان رنگ اصلی و رنگ زرد به عنوان رنگ مکمل استفاده شده است. نوار اریب زرد رنگی که از بالای سمت چپ پیراهن تا پایین سمت راست کشیده شده، لباس را به دوقسمت تقسیم کرده است. طراحی لباس این تیم باشگاهی بر عهده‌ی کمپانی پوما است.

بیشتر بخوانید:  نایاب‌ترین تمبر جهان حراج شد

لباس سوم یوونتوس:

یوونتوس از تیم‌های اصالت داره قدیمی و محبوب بین مردم دنیا است که ستاره‌های بزرگی را به خود دیده است. در زمان حضور کریستیانو رونالدو در این تیم، فروش کیت‌های این تیم به طرز غیر قابل باوری افزایش پیدا کرد. لباس سوم یوونتوس در فصل ۲۰۲۱ توسط کمپانی آلمانی آدیداس و با رنگ زمینه اصلی نارنجی و رنگ مشکی به عنوان رنگ مکمل طراحی شده است.

لباس دوم بارسلونا:

ترکیب دو رنگ مشکی و طلایی و در عین حال ساده و لوکس بودن، از جذابیت‌های لباس دوم بارسلونا است که کمپانی نایک طراحی می‌کند. از حق نگذریم تم آبی و اناری همراه با شورت ورزشی آبی، از زیباترین لباس‌های فوتبالی است که بارسلونا به خود اختصاص داده است. اما لباس دوم این تیم با ترکیب رنگ مشکی و طلایی مورد توجه بسیاری از طرفداران این تیم در سر تا سر دنیا قرار گرفته است.

لباس دوم اینترمیلان:

یکی دیگر از کیت‌های طراحی شده زیبا توسط کمپانی نایک برای باشگاه اینترمیلان است. طراحی زمینه اصلی این کیت از رنگ سفید است که بر روی آن نوارهایی آبی و مشکی رنگ در کنار یکدیگر قرار گرفته که فضا‌ها یا کادرهایی به شکل مربع را جلوی پیراهن ایجاد کرده است.

لباس دوم منچستر سیتی:

لباس دوم منچستر سیتی توسط کمپانی مطرح پوما با رنگ اصلی سرمه‌ای و لوگو و علائم تقریباً گلبهی یا کالباسی رنگ با یک طرح شلوغ و جذاب طراحی شده است. لازم به ذکر است که این طرح‌ها از مکانهای تاریخی شهر منچستر الهام گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

لباس اول و سوم منچستر یونایتد:

منچستر یونایتد از تیم‌های پرطرفدار و محبوب در دنیا است که بعد از رئال مادرید پرفروش‌ترین کیت فوتبالی را به خود اختصاص داده است. لباس اولین این تیم همیشه به رنگ قرمز بوده است که برای طرفداران فوتبال همیشه جذابیت خاصی به همراه داشته است. طراحی کمپانی آدیداس برای کیت سوم این تیم بسیار متفاوت‌تر از لباس‌های قبلی منچستر یونایتد در فصل‌های گذشته بود.

به طوری که در هنگام رونمایی این لباس خیلی از هواداران این تیم انتقادهای زیادی نسبت به نوع طراحی آن داشتند. اما بعد از پوشیدن این کیت توسط بازیکنان تیم، نظر هواداران به شکل قابل توجهی تغییر کرد. تعداد ۲۸۴۷ عدد از کیت سوم منچستر یونایتد در سال ۲۰۲۱ فروش رفته است.

راهنمای خرید زیباترین لباس ورزشی فوتبال

در این مقاله به بررسی زیباترین و بهترین لباس‌های ورزشی تاریخ فوتبال پرداختیم. حال سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانیم این لباس‌های فوتبالی را با کیفیت مناسب و اصلی تهیه کنیم؟

امروزه فروش اجناسی از این قبیل بیشتر از طریق سایت و فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌پذیرد. لذا شما هم می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کاج اسپرت خریدی مطمئن و با کیفیت انجام دهید. در این فروشگاه اینترنتی زیباترین لباس ورزشی فوتبال از تیم‌های محبوب ایرانی و خارجی موجود است و می‌توانید بر اساس سلیقه خود در میان برترین محصولات، خرید خود را با خیالی مطمئن انجام دهید.