با سئو دنیای کسب‌وکارتان را به بازاری هدفمند تبدیل کنید

uygtiuvguihyih 600x400 با سئو دنیای کسب‌وکارتان را به بازاری هدفمند تبدیل کنید

در دنیای متصل ما، تقریباً هر سازمانی یک حضور آنلاین دارد که به‌شدت به آن تکیه می‌کنند تا از نتایج نهایی بهره ببرند. در میان ده‌های گذشته، این قضیه تابه‌حال بیشتر از امروزه موردتوجه نبوده است. درحالی‌که وب می‌تواند فرایندهای نقطه پایانی مانند فروش را ساده کند، همچنین به‌عنوان دروازه‌ای حیاتی برای تعامل با مشتری عمل می‌کند.

به همین دلیل است که شرکت‌ها باید تاکید بیشتری بر حضور آنلاین خود برای ساخت برند داشته باشند دقیقاً جایی که ابزار سئو می‌تواند تفاوت را ایجاد کند.

سئو آچار فرانسه کسب‌وکارها

سئو همیشه یک ابزار حیاتی برای بهینه‌سازی نام برند شرکت‌ها به‌صورت آنلاین به‌منظور هدایت سرنخ‌ها به قیف فروش بوده است. بااین‌حال، باتوجه‌به رویدادهای اخیر که حضور آنلاین، برندها را به کانال اصلی تعامل با مشتری تبدیل کرده است، باید اطمینان حاصل کنیم که در حال چرخش و تغییر استراتژی‌ها برای برآورده کردن نیازهای مصرف‌کننده در این واقعیت جدید هستیم.

با چشم‌اندازی غنی و محتوایی که بیش از همیشه برای جلب‌توجه مصرف‌کننده رقابت می‌کند، بسیار مهم است که برندها از فناوری سئو استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که آگاهی از برند را به‌صورت آنلاین به حداکثر می‌رسانند و با تبدیل سرنخ‌ها به مشتریان وفادار به درآمدزایی ادامه می‌دهند.

تعریف مخاطب هدف

مخاطب هدف گروه یا مجموعه‌ای است که می‌خواهید وارد وب‌سایت خود کنید. این شامل مشتریان بالقوه و افرادی است که به چیزهایی در وب‌سایت شما نیاز دارند و مصرف می‌کنند. علاوه بر این، یک مخاطب هدف شامل افرادی است که به دنبال وب‌سایت‌هایی مانند شما هستند. افرادی که علایق آنها با آنچه وب‌سایت شما ارائه می‌دهد مطابقت دارد.

دانستن و تعیین مخاطبان هدف مهم است زیرا یکی از یکپارچه‌ترین اما اغلب نادیده گرفته‌شده‌ترین جنبه‌های تحقیق کلمات کلیدی است. دانستن اینکه مخاطبان هدف شما باید چه کسانی باشند، قابل‌مشاهده بودن برای مخاطبان مناسب و ارائه آنچه که آنها نیاز دارند، اصول اولیه موفقیت در سئو هستند.

بیشتر بخوانید:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

ارتباط سئو و تشویق مشتری جدید برای برگشت و جذب

ساختن یک برند با به‌دست‌آوردن مخاطبان از بازدیدکنندگان جدید سایت و تبدیل به یک بازدیدکننده برند آغاز می‌شود. این به معنای افزایش حجم ترافیک بدون نام برند است که می‌تواند با استفاده از بینش سئو، برای درک آنچه که مصرف‌کنندگان به دنبال آن هستند و یافتن بهترین مسیر برای قرارگرفتن در معرض دید آن‌ها، در رتبه‌های بالا، در جستجوهایشان انجام شود.

هرچه مصرف‌کنندگان با بیزینس ما آشناتر باشند، احتمال بازگشت آنها بیشتر می‌شود. یک مطالعه اخیر از Econsultancy  نشان داد که 82٪ از مصرف‌کنندگان قبل از بررسی گزینه‌های دیگر، ابتدا روی برند‌هایی که با آنها آشنا هستند کلیک می‌کنند. با وجود گزینه‌های بیشتر برندینگ که باید بیش از همیشه به آنها روی‌آورید، احساس آشنایی و ثبات به شما کمک می‌کند تا یک پایگاه مشتری متعهد و وفادار ایجاد کنید.

افزایش تعامل مشتری از طریق افزایش تجربیات آنلاین

صفحه اصلی یک شرکت لزوماً نباید صفحه فرود آنها برای همه مخاطبان باشد. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که مصرف‌کنندگان با هدفی مانند قصد خرید یا موارد دیگر جستجو می‌کنند. صفحه اصلی یک برند ممکن است اطلاعات مرتبط یا دکمه call to action  موردنیاز که به نام فراخوانی برای اقدام و دعوت مشتری برای عملی است که هدف اولیه آنها را برآورده می‌کند نداشته باشد.

سئو می‌تواند به تجزیه‌وتحلیل صفحاتی که کمترین بازگشت را دارند کمک کند. مانند اینکه مصرف‌کنندگان بر روی چه صفحاتی کلیک می‌کنند و روی آنها تأثیر می‌گذارد تا صفحه دیگری را بررسی کنند. همچنین چه چیزی ممکن است برای کمک به مشتریان در رسیدن به هدفشان مرتبط باشد. هنگامی که شرکت‌ها این اطلاعات را داشته باشند، می‌توانند افراد را بادقت بیشتری به بهترین صفحه ورودی برای یک تجربه موفق هدایت کنند. این تجربه برای مصرف‌کننده طراحی می‌شود، تبدیل در هر بازدید، نرخ کلیک و رتبه‌بندی را بهبود می‌بخشد که به نوبه خود باعث افزایش تبدیل و فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید:  جغد دهان‌قورباغه‌ای؛ لایک‌خورترین پرنده اینستاگرام

کاهش نوسانات رتبه‌بندی توسط شرکت‌ها برای وب‌سایتتان

بهترین راه برای ایجاد یک حضور دائمی برندتان در فضای آنلاین، ارائه یک تجربه مجازی یکپارچه و ثابت برای مخاطبانتان است. مدیریت سازگار بودن در محیط آنلاین دشوار است، چرا که ارتقاء و تغییرات مداوم در فناوری‌های وب می‌تواند به‌راحتی بر کل منابع سایت یا یک صفحه وب و به نوبه خود بر نحوه تعامل مخاطبان با آن شرکت تأثیر بگذارد.

بنابراین حفاظت از اقدامات و عملکرد سئو موجود شما ارزان‌تر از جایگزینی آن در صورت بروز مشکل است. به‌این‌ترتیب، دانش سئو می‌تواند با بهینه‌سازی جستجو در هر مرحله، کنترل بیشتری بر حضور آنلاین در اختیار شرکت‌ها قرار دهد. این تضمین می‌کند که سئو و در نتیجه مصرف‌کنندگان بالقوه، به دلیل این کاستی‌ها از دست نمی‌روند.

جایگاه سئو از آغاز

سئو باید از همان ابتدا بخشی از فرایند طراحی سایت باشد و ابزارهای جدید می‌توانند به تیم‌ها و متخصصان سئو اجازه دهند تا قبل از اعمال تغییر در وب‌سایت، تأثیر منفی آن روی سئو را آزمایش کنند. با آزمایش پیش از اعمال، برندها می‌توانند به‌راحتی مشکلات را مشخص کرده و قبل از اینکه صفحه به تولید برسد، آنها را برطرف کنند. کسب‌وکارها همچنین باید سعی کنند محتوای پویا را در وب‌سایت برنامه‌ریزی کنند. اما اطمینان حاصل کنند که سئو در واقع برای تجربه یکپارچه و در نهایت برای کاربر اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید:  ثبت نام ارز دولتی با 10 میلیون تفاوت

نقش سئو در دنیای برندها

تخمین‌ها می‌گویند 93 درصد از کل ترافیک وب با موتور جستجو شروع می‌شود. سئو یکی از عوامل اصلی تشویق جذب مشتری جدید و افزایش مشارکت مشتری از طریق افزایش تجربیات آنلاین است. همچنین ابزاری حیاتی برای اطمینان از اینکه شرکت‌ها می‌توانند حضور آنلاین پویایی بدون مشکلات فنی و پیچیدگی وب‌سایت که مانع تعامل مخاطبان می‌شود، داشته باشند. باتوجه‌به اینکه کانال‌های آنلاین در حال حاضر و علی‌الخصوص سئو اصلی‌ترین و برای برخی، تنها ابزار ارتباطی بین برندها و مشتریان هستند، بسیار مهم است که کسب‌وکارها آن را به‌درستی دریافت کنند.

کلید اصلی در سئو

شناخت و درک مخاطبان هدف می‌تواند منجر به موفقیت بزرگ یا شکست ویرانگر در صنعت سئو شود. تعیین مخاطب هدف مناسب برای وب‌سایت شما نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید، بلکه سئوی شما را نیز ارتقا می‌دهد، زیرا افراد مناسبی را به وب‌سایت خود جذب می‌کنید که شانس فروش یا سود شما را افزایش می‌دهد. .

باید اشاره شود که تعیین مخاطب هدف شما در سئو در مقایسه با SEM یا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بسیار دشوارتر است زیرا دستیابی به مخاطبان مناسب در سئو از پیش تعیین نشده است. سئو شامل کار سخت و انطباق با موقعیت‌ها و الگوریتم‌های در حال تغییر است که کار را برای ما دشوار می‌کند.

علاوه بر این، اگر در ابتدای فرایندهای خود اشتباهی مرتکب شوید، باید دوباره از ابتدا شروع کنید تا در رتبه‌بندی وب‌سایت خود شکست نخورید؛ بنابراین، منطقی است که اولین عامل تعیین‌کننده برای ما برای شناخت مخاطب هدفمان از طریق کلمات کلیدی مورد نظرمان باشد، زیرا این تنها راه رسیدن به مخاطبان است.