مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

حتما می‌دانید که دومین شهر بزرگ کشورمان، شهر مشهد است. این شهر به عنوان شهری مذهبی، مقصد گردشگران زیادی می‌باشد. خوب است بدانید شهر مقدس و زیارتی مشهد یکی از قطب‌های پزشکی هم می‌باشد که به‌جز حرم مطهر، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیاری دارد. از این رو، معرفی بهترین هتل‌ های مشهد مثل هتل بشری مشهد به مسافران در اولویت قرار دارد.

بهترین هتل های مشهد؛ هتل‌آپارتمان بشری مشهد

هتل‌آپارتمان بشری از بهترین هتل های مشهد محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۸۸ در یکی از محله‌های شهر مشهد مقدس شروع به فعالیت نموده است. هتل پس از سال‌ها فعالیت در سال ۱۳۹۵ باهدف ارتقای سطح خدمات بازسازی شد. شهر مشهد از هتل‌آپارتمان‌های بسیاری پر است و توانسته امکانات اقامتی متعددی را برای مسافران رقم بزند. در میان این هتل‌ها، هتل‌آپارتمان بشری نقاط قوت خوبی دارد که باعث تمایز آن از دیگر هتل‌ها شده است. از جمله نقاط قوت این هتل که منجر به متمایز شدن آن از هتل‌های دیگر شده نزدیکی‌اش به حرم مطهر می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی  در هر ساعت از شبانه‌روز در عرض دو الی سه دقیقه به زیارت بروید.

r4tvgy46yb5ju57 600x375 مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

بهترین هتل های مشهد؛ هتل‌آپارتمان حیات مشهد

یکی از شکیل‌ترین و البته لوکس‌ترین هتل‌های سه ستاره که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد و توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند، هتل حیات شرق مشهد می‌باشد. در سال ۱۳۹۴ هتل‌آپارتمان حیات مشهد که از بهترین هتل های مشهد است تاسیس شد. این هتل آپارتمان با معماری بسیار باشکوه و امکانات بی‌نظیرش از برترین هتل‌آپارتمان‌های مشهد محسوب می‌شود. مهمانانی که باهدف زیارت امام هشتم و بازدید از جاذبه‌های دیدنی مشهد، به این شهر سفر می‌کنند با اقامت در این هتل  به اکثر نقاط و جاذبه‌های مهم شهر دسترسی آسانی دارند. میهمانان  از امکانات کامل و بی‌نقصی در هتل برخوردار خواهند بود. پرسنل هتل آپارتمان بسیار باتجربه، کارآزموده و محترم هستند و به‌طور 24 ساعته در تلاش‌اند تا برای مهمانان اقامتی خاص و خاطره‌انگیز رقم بزنند.

3tfvg4g6vyb46y5 600x331 مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

بهترین هتل های مشهد؛ هتل بزرگ جهان مشهد

هتل ۵ ستاره مجلل و باشکوه جهان از بهترین هتل های مشهد بوده که در خیابان شیرازی مشهد قرار دارد. این هتل با دید مستقیم از بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان در سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرد. نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا (ع) و همینطور جاذبه‌های گردشگری مشهد نظیر آرامگاه شیخ بهایی، موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، موزه ظروف، موزه فرش، موزه مردم‌شناسی و امکانات مجهز هتل باعث جذب مسافران و زائران متعددی به سوی آن شده است. فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد از این هتل فاصله ۸.۶ کیلومتری دارد.

34tfgvg4yh56bh67 600x422 مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

این هتل  ۸ طبقه بوده، ۱۵۶ اتاق و ۳۹۹ تخت دارد. پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. پرسنل ماهر و کارآزموده هتل با افتخار از میهمانان و زائران گرامی میزبانی می‌کنند. برای جا به جایی بین طبقات این امکان را دارید تا از آسانسور استفاده کنید. مدیریت هتل خدماتی همچون ویلچر را برای میهمانانی که معلولیت جسمانی دارند در نظر گرفته تا آن‌ها نیز همچون مسافران دیگر اقامت مطلوبی در این هتل داشته باشند. توجه کنید آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان برای میهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند وجود دارد. لابی هتل ظرفیت ۱۵۰ نفر را دارد. اینترنت بی سیم بصورت رایگان در لابی و اتاق‌ها قابل دسترس می‌باشد.

بیشتر بخوانید:  کشف یکی از قدیمی‌ترین آثار جنس طلا در آلمان

تلفن، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی قرار دارد. این هتل از کافی‌شاپ، چایخانه سنتی و رستوران برخوردار است. سونا، جکوزی، ماساژ و استخر، پارک کودک و فضای سبز از امکانات هتل جهان مشهد محسوب می‌شوند. گیم نت، فکس، فتوکپی، کافی نت، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در صورت نیاز در دسترس میهمانان هستند. هزینه اقامت برای کودکان زیر دو سال رایگان بوده و برای کودکان بین دو تا دوازده سال به صورت نیم بها درنظر گرفته می‌شود.

4yvb45gy4565u57 600x401 مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

بهترین هتل های مشهد؛ هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ از هتل‌های ۵ ستاره و بهترین هتل های مشهد بوده که در منطقه احمدآباد واقع‌شده است. منطقه احمدآباد از لحاظ گردشگری و فرهنگی منطقه مهمی در شهر مشهد محسوب می‌شود. همچنین باتوجه به نزدیکی هتل به حرم مطهر امام رضا موردتوجه زائران بسیاری قرار دارد. علاوه بر حرم شما به پارک کوهسنگی، پارک ملت، مقبره نادرشاه و مراکز خرید متعددی دسترسی خواهید داشت. مهمانان  در هنگام اوقات فراغت این امکان را دارند تا به بلوار احمدآباد و پارک‌های مجاور هتل بروند و اوقات خوشی را تجربه کنند. خوب است بدانید هتل هما ۱ مشهد دارای باغ زیبایی بوده که زیبایی هتل را چندبرابر می‌کند و فضای مطلوبی جهت دور شدن از شلوغی‌های شهر برای مهمانان فراهم کرده‌است. نام قدیمی آن هتل‌هایت می‌باشد که در دسته قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد و ایران محسوب می‌شود.

vg64ybh5u757u76 600x338 مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

هتل هما ۱ مشهد دارای انواع سالن جهت برگزاری همایش، ضیافت و نمایشگاه می‌باشد. اینگونه مسافرانی که به دلیل تجارت به شهر مشهد می‌آیند، با انتخاب این هتل خیالشان از این بابت آسوده خواهد بود. خوب است بدانید تمامی کادر هتل هما ۱ مشهد بسیار مسئولیت‌پذیر و دقیق می‌باشند. پرسنل هتل با خوش‌رویی از مسافران و زائران استقبال گرمی می‌کنند. علاوه بر تمامی امکانات گفته شده، هتل هما ۱ از فروشگاه و مرکز خرید برخورداراست که نیاز مهمانان را رفع می‌کند. بد نیست بدانید هتل هما ۱ مشهد تنها فاصله ۱۵ دقیقه‌ای تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. شایان ذکر است این هتل پارکینگ رایگان داشته و امکان ترانسفر رفت‌وبرگشت برای مهمانان فراهم می‌کند.

45gfy46y56 600x400 مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

برای طرفداران به ورزش در این هتل امکانات قابل‌توجهی در نظر گرفته‌شده است که شامل زمین تنیس، پیست دوچرخه‌سواری، سونا، جکوزی و پیست پیاده‌روی و باشگاه ایروبیک و بدن‌سازی می‌شود.

بهترین هتل های مشهد؛ هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ در شهر مقدس مشهد قرار دارد و از بهترین هتل های مشهد است. این هتل ۵ ستاره یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های گروه هتل الماس بوده که در اواخر سال ۱۳۹۵ در خیابان امام رضای مشهد تاسیس شد. هتل تاکنون از مسافران و زائران متعددی میزبانی کرده است.

53gtvy46ygb5gu5g7u5b7 600x422 مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

مسافران در هنگام اقامت در هتل الماس ۲ مشهد می‌توانند به اینترنت در لابی متصل شوند. این هتل متشکل از ۲۵ طبقه بوده که جهت رفت‌وآمد در میان طبقات آن آسانسور تعبیه‌شده است. هتل برای معلولین و سالمندان عزیز نیز امکانات رفاهی مناسبی فراهم کرده است. یکی دیگر از امکانات خاصی که هتل الماس ۲ مشهد را از دیگر هتل‌ها متمایز می‌کند، سرویس ویژه حرم می‌باشد. این سرویس رفت‌وآمد به حرم مقدس را بسیار آسان کرده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران است. میهمانانی که با خودروی شخصی مسافرت می‌کنند، دیگر نیازی به گشتن جای پارک ندارند. در هتل الماس ۲ مشهد محیطی به‌عنوان پارکینگ برای میهمانان در نظر گرفته‌ شده است و به‌صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار دارد. سایر خدمات و امکانات موجود در هتل الماس ۲ مشهد شامل خدمات باربری، فروشگاه، ترانسفر رفت‌وبرگشت، چایخانه سنتی، خدمات لاندری و خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، خودپرداز و خدمات خانه‌داری می‌شود.

بیشتر بخوانید:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

هتل الماس ۲ مشهد استخر، سونا و جکوزی دارد که مسافران پس از زیارت و جهت رفع خستگی از گشت‌وگذار این امکان را دارند تا در این بخش‌ها استراحت کنند. همینطور بخش ماساژ هم در هتل الماس ۲ فراهم است تا آرامش را به میهمانان تقدیم کند.

بهترین هتل های مشهد؛ هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد از جمله هتل‌های نزدیک به حرم مطهر در مشهد می‌باشد و در دسته بهترین هتل های مشهد قرار می‌گیرد. فردوس هتلی چهار ستاره بوده که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. هتل فردوس مشهد از ۹۸ باب اتاق برخورداراست که در ۱۰ طبقه پراکنده شده‌ و در دو نوع اتاق و سوئیت موجود هستند. هتل فردوس از لحاظ مکانی دارای موقعیت بسیار خوب و ایده‌آلی است. این هتل در یکی از خیابان‌های مهم و اصلی شهر مشهد به نام خیابان امام رضا واقع شده که به حرم ختم می‌شود. این موقعیت مناسب باعث شده تا میهمانان هتل هم به حرم و هم به بازارهای مشهور نزدیک حرم نظیر بازار رضا و بازار هفده شهریور دسترسی خوب و بسیار راحتی داشته باشند.

35tvg4rtyhvgby656uy 600x400 مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

رستوران هتل فردوس مشهد دارای گنجایش ۲۵۰ نفره بوده و انواع متنوع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌ را برای میهمانان هتل سرو می‌کند. میهمانانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند عموما اصلی‌ترین دغدغه‌شان که اکثر وقتشان را نیز می‌گیرد، پس از یافتن هتل، پیدا کردن جای پارک مناسب برای ماشین است. هتل فردوس مشهد برای این میهمانان خبر خوبی دارد. پارکینگ هتل فردوس با گنجایش ۵۰ خودرو، به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار دارد.ا ز این رو میهمانان دیگر نگرانی‌ بابت جای پارک و هزینه پارکینگ نخواهند داشت. به طور کلی هتل فردوس مشهد ۲۶۵ تخت دارد که در ۹۸ اتاق این هتل قرار گرفته‌اند. دید اکثر اتاق‌های هتل به سمت کوچه و خیابان می‌باشد با این حال بعضی از اتاق‌ها به سمت حرم مطهر هستند. میهمانان در صورت تمایل این امکان را دارند هنگام رزرو هتل روی دید اتاق تاکید کنند. از دیگر خدمات این اتاق‌ها روم سرویس و صبحانه است. اتاق‌های هتل فردوس مبله بوده و شامل دراور، آباژور و کمد لباس می‌شود.

تمامی این اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. شایان ذکر است صندوق امانات هم در اتاق‌های هتل فردوس مشهد تعبیه شده‌است. اینگونه میهمانان می‌توانند اسناد و اشیا مهم و باارزش‌شان را با خیالی آسوده در اتاق‌ها قرار دهند.

بیشتر بخوانید:  اینترنت ماهواره ای استارلینک چیست؟

بهترین هتل های مشهد؛ هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد از بهترین هتل های مشهد است که در ۱۱ طبقه ساخته شده است. هتل شامل ۸ طبقه ویژه  با اتاق‌ها و ۲ طبقه پارکینگ می‌باشد. هتل تارا مشهد از جمله نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر امام رضا (ع) بوده که سال ۱۳۷۴ شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل تارا از ۱۱۳ تشکیل شده و نزدیک به ۳۰۰ تخت دارد.

yg7 600x337 مقایسه بهترین هتل های مشهد در سال 1402

هتل تارا در محدوده طرح ترافیک مشهد قرار داشته با این حال دارای پارکینگ رایگان خودرو با گنجایش ۳۰ خودرو است. هتل تارا چند رستوران و تالار غذاخوری چشمگیر دارد. غذاهای ایرانی و فرنگی در سالن ارغوان توسط بهترین آشپزها سرو می‌شود.

تالار کوروش، در طبقه اول هتل تارا قرار داشته و یک تالار غذاخوری لوکس دارد. شما این امکان را دارید از منوها و یا بوفه آن غذای مورد نظرتان را انتخاب نمایید. تالار کوروش هتل تارا جهت برگزاری انواع مراسم و مجالس و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، تجاری، هنری و صنعتی مناسب است. این سالن  امکان تغییر طراحی و چیدمان را بنا به درخواست سفارش‌دهنده دارد.

کافی‌شاپ آتش هتل تارا در لابی هتل قرار داشته و با گنجایش ۷۰ نفر، مجموعه‌ای از قهوه‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع را سرو می‌کند. همچنین سالن خرمن هتل تارا مشهد غذاهای ایتالیایی و فست فود را به مهمانان ارائه می‌دهد.

مجموعه آبی هتل تارا دارای یک استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، بوده و زمینه استراحت و آرامش میهمانان عزیزش را فراهم می‌کند.

یک آرایشگاه و پیرایشگاه مردانه هتل تارا دارد که توانسته نیاز مهمانان به پیرایش را رفع کند. هتل تارا از یک باشگاه ورزشی و بدنسازی مجهز نیز بهره برده که با تجهیزات به‌روز ورزشی، باعث می‌شود از برنامه ورزشی خود عقب نمانید.

هتل تارا یک تراس با دیدی بی‌نظیر از شهر مشهد و بارگاه مقدس امام رضا (ع) دارد. در قسمت دیگری از هتل یک لمکده و چایخانه سنتی قرار داشته تا شما بتوانید در محیطی سنتی و آرامش‌بخش چای و نوشیدنی‌های ایرانی را میل کنید.

هتل تارا قسمتی از فضایش را به زمین بازی کودکان اختصاص داده است تا اینگونه برای سرگرم شدن کودکان در طول روز خانواده‌ها مشکلی نداشته باشند.

اتاق‌های هتل تارا مشهد همچنین از امکاناتی نظیر چای ساز، آب معدنی رایگان، میزتحریر، رخت‌آویز، تلویزیون، کمد لباس، حمام به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات داخل اتاق برخوردار است. سیستم اطفا و اعمال حریق نیز در تمام اتاق‌ها تعبیه شده است.

 

جمع‌بندی

از آنجایی که بسیاری از افراد جهت اقامت در مشهد به دنبال بهترین اقامتگاه‌ها و بهترین هتل ‌های مشهد هستند، ما در این مقاله به تعدادی از این هتل‌ها پرداختیم. تمام اقامتگاه‌ها و هتل‌های مشهد از امکانات ارزنده و پرسنلی مجرب برخوردارند. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید اقامتگاه مناسبی را انتخاب کنید.