مرتا جوادی مدیر عامل الست گروپ

423tfopk3gy09p45imyo64jky 600x450 مرتا جوادی مدیر عامل الست گروپ

همراه ما باشید تا خانم مرتا جوادی الست گروپ را بیشتر خدمتتان معرفی نماییم.

مقدمه

مرتا جوادی و الست گروپ نامی آشنا برای تمام افرادی است که جویای کار در کشورهای مختلف به خصوص آلمان را داشته و به قصد کسب اطلاعات در مورد این کشور در اینترنت به جست و جو می‌پردازند. مرتا جوادی، به عنوان مدیر عامل تیم مهاجرتی الست گروپ، یکی از مهم ترین نقش ها در این تیم را دارا می باشد و در سال های اخیر موفق بوده که الست گروپ را همواره به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه مهاجرت معرفی کند. در ادامه در مورد مرتا جوادی، وظایف وی در تیم الست گروپ و کلیه خدمات ارائه شده توسط این تیم صحبت خواهد شد.

فهرست

  1. سمت مرتا جوادی در شرکت الست گروپ چیست؟
  2. حضور مرتا جوادی در تیم الست گروپ موجب کسب چه افتخاراتی شده است؟
  3. اصلی ترین زمینه های فعالیت شرکت الست گروپ چیست؟
  4. ارتباط با مشاورین الست گروپ از چه روش هایی قابل انجام است؟

سمت مرتا جوادی در شرکت الست گروپ چیست؟

3rdfi3jgt9fuo955t 600x450 مرتا جوادی مدیر عامل الست گروپ

نام مرتا جوادی برای اکثر افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای مختلف نظیر آلمان را دارند، آشناست. این افراد در جست و جوهای خود در مورد شرایط کشور مورد نظر و نحوه مهاجرت به آن در اینترنت و بعد از رسیدن به سایت الست گروپ یا جست و جو در مورد بهترین تیم برای انجام خدمات مهاجرتی با نام مرتا جوادی الست گروپ روبرو می شوند.

مرتا جوادی و تیم مهاجرتی الست گروپ

مرتا جوادی، مدیر عامل تیم مشاوره مهاجرتی الست گروپ است. این تیم مشاوره امروزه به یکی از خوشنام ترین گروه ها در زمینه ارائه خدمات مشاوره مهاجرت تبدیل شده است که نمی توان تاثیر مرتا جوادی در رسیدن به این جایگاه را نادیده گرفت. تعداد افرادی که متقاضی مهاجرت به کشورهای دیگر هستند، امروزه بیشتر از گذشته است و تمام این افراد برای مهاجرتی مطمئن و ساده تر کردن روند این کار، نیاز به مشورت با متخصصین این امر دارند که از جمله آن ها می توان به تیم مهاجرتی الست گروپ اشاره کرد. این تیم از متخصصین مختلفی در امور مهاجرتی تشکیل شده که هدایت، تقسیم وظایف و برنامه ریزی اجرای کارها توسط آن ها، به وسیله مدیر عامل با تجربه این تیم، مرتا جوادی انجام می شود. نحوه خدمات رسانی تیم مهاجرتی الست گروپ تحت مدیریت مرتا جوادی، به گونه ای است که این تیم امروزه جزو معتبرترین گروه ها در امر مهاجرت شناخته می شود.

بیشتر بخوانید:  ۱۲۰سالگی پارکینگ های طبقاتی به روایت تصویر

حضور مرتا جوادی در تیم الست گروپ، موجب کسب چه افتخاراتی شده است؟

هنگامی که یک مدیر به جمع‌آوری تیم کاری مشغول می‌شود، اهداف مختلفی در سر دارد که مهمترین آن موفقیت در زمینه کاری و کسب درآمد برای تیم است. تیم مهاجرتی الست گروپ نیز از این قاعده مستثنی نیست و مرتا جوادی به عنوان مدیرعامل این تیم همواره در تلاش بوده است تا به همراه تیم خود، با کیفیت ترین خدمات را به متقاضیان بی شمار مهاجرت در ایران ارائه کند. این مسئله موجب اعتبار بالای گروه مهاجرتی الست گروپ و کسب افتخارات مختلف توسط این گروه شده است که برخی از آن ها در ادامه معرفی خواهند شد.

افتخارات تیم مهاجرتی الست گروپ

یکی از افتخارات مهم تیم مهاجرتی الست گروپ، کسب عنوان برتر در زمینه مشتری مداری در چند سال متوالی است. در سال 99 الست گروپ یکی از 100 شرکت برتر در زمینه مشتری مدار بود و در سال 1400 این تیم توانست با جلب رضایت مشتریان، تندیس اجلاس این حوزه را دریافت کند که این افتخار به علت حفظ کیفیت خدمات ارائه شده توسط این تیم، در دوران کرونا و پس از آن همانند سال های قبل از کروناست. چه بسا که در این دوران به دلیل آشفتگی های سیستم مهاجرت و پذیرش کشورهای اروپایی، تیم الست گروپ تلاش کرد تا کیفیت خدمات در زمینه اطلاع رسانی و مشاوره به مهاجرین را بالاتر ببرد.

بیشتر بخوانید:  عکس منتخب نشنال جئوگرافیک از چیدن یک میوه ناشناخته در آمریکا

اصلی ترین زمینه های فعالیت شرکت الست گروپ چیست؟

گروه مهاجرتی الست گروپ با چیزی حدود ۱۰ سال تجربه در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی، یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه امور مهاجرت می‌باشد. فعالیت این تیم از ابتدای تاسیس ارائه با کیفیت ترین خدمات در این زمینه و ساده کردن امر مهاجرت برای متقاضیان بوده است و هنوز هم با همین خط مشی و با تکیه بر این هدف، به گسترش خدمات خود می پردازد.

خدمات و زمینه های فعالیتی تیم الست گروپ

مهاجرت انواع مختلفی دارد و هر نوع آن، مدارک، شرایط و هزینه های متفاوتی نیاز دارد که متقاضی مهاجرت در اولین قدم، باید با توجه به شرایط خود و پس از بررسی انواع روش ها، مناسب ترین نوع آن را انتخاب کند. با توجه به این که قوانین مهاجرتی در کشورهای مختلف دائما در حال تغییر است، بیشتر افراد در همین قدم با مشکل مواجه شده و برخی، از تلاش ناامید می شوند.

بیشتر بخوانید:  سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی

اصلی ترین فعالیت گروه مهاجرتی الست گروپ، همراهی متقاضیان مهاجرت از اولین قدم تا آخرین قدم است. انتخاب بهترین شیوه مهاجرت با توجه به شرایط و بودجه متقاضی، راهنمایی در مورد آماده سازی مدارک، دریافت ویزا، ورود به کشور مقصد و سکونت در آن و در صورت لزوم، خدماتی مانند افتتاح حساب و … از جمله خدمات مهم الست گروپ با مدیرعاملی مرتا جوادی می باشند. همچنین این گروه مهاجرتی به متقاضیان فعالیت در خارج از کشور، مانند ثبت شرکت، تمام مراحل و قوانین لازم برای انجام بدون ضرر و زیان این کار را آموزش داده و در صورت نیاز متقاضی، برخی از مراحل را به عهده می گیرد.

ارتباط با مشاورین الست گروپ از چه روش هایی قابل انجام است؟

یکی از خدمات مهمی که توسط گروه مهاجرتی الست گروپ ارائه می شود، مشاوره مهاجرتی است. تمام متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی برای آشنایی با فرهنگ، قوانین، شرایط زندگی و … در مورد کشور مورد نظر خود نیاز به مشاوره دارند و چه بهتر که این کار با متخصصین آشنا به حوزه مهاجرت مانند مشاورین تیم الست گروپ انجام شود. همچنین به منظور ثبت قرارداد با این گروه برای انجام مراحل مهاجرت، نیاز به ارتباط اولیه با مشاورین است که از طریق تماس تلفنی، مراجعه حضوری و ساده ترین راه ارتباط از طریق سایت این مجموعه امکانپذیر می باشد. بعد از ارتباط اولیه، اولین جلسه مشاوره به متقاضیان به صورت رایگان ارائه شده و جلسات بعدی، پس از بستن قرارداد با هزینه مناسب و در مواردی به صورت اقساطی انجام می شود.