معرفی بهترین مارک های رژ لب بدون سرب و راه تشخیص آن

آیا می‌دانید بهترین مارک رژلب بدون سرب کدام است؟ در بین برندهای موجود در بازار کدام بهترین برند رژلب بدون سرب می‌باشد؟ روش تشخیص رژ لب بدون سرب چگونه است؟ اگر به‌دنبال پیدا کردن اطلاعات درست و به‌روز در این زمینه هستید، ادامه مقاله “معرفی بهترین مارک های رژ لب بدون سرب و راه تشخیص آن” را در این مجله از دست ندهید.

رژ لب بدون سرب

قطعاً رژ لب یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم آرایشی است. یک رژ لب زیبا می‌تواند آرایش صورت شما را به بهترین شیوه ممکن تکمیل کرده و رنگ و لعابی فوق‌العاده به چهره‌ی شما ببخشد. تحقیقات و پژوهش‌ برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در چند سال پیش به کشف ماده خطرناک سرب در بافت رژلب کردید. این ماده برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و باتوجه به اینکه مقداری از رژلب وارد دهان می‌شد، می‌تواند مشکلاتی را بوجود می‌آورد. پس از کشف این ماده و آگاهی از خطرات آن برای بدن نسل جدیدی از رژلب‌ها به دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی راه پیدا کردند. رژ لب بدون سرب را شاید بتوان مهم‌ترین تغییر در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی در چند سال اخیر به حساب آورد. در ادامه با بررسی بهترین مارک رژلب بدون سرب و راه تشخیص رژلب بدون سرب با ما همراه باشید.

بهترین مارک رژلب بدون سرب

هما‌نطور که در بخش‌های پیشین اشاره کردیم، برندهای مختلفی در بازار در حیطه‌ی تولید انواع رژلب بدون سرب در حال فعالیت هستند. انتخاب یک رژلب خوب در میان این طیف گسترده‌ از برندها و با درنظر گرفتن این نکته‌ که حدود 61% از رژلب‌های بازار حاوی سرب هستند، کار دشواری است. ما در ادامه قصد داریم، بهترین برندهای تولید کننده رژ لب بدون سرب را باتوجه به بازخورد کاربران ایرانی بررسی کرده و در بین محصولات این برند نیز بهترین بهترین‌ها را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم.

رژ لب بدون سرب گلدن رز

بیشتر بخوانید:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

برند ترکیه‌ای و خوشنام گلدن رز golden roze از بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده انواع لوازم آرایشی و رژ لب می‌باشد. محصولات گلدن رز دارای تنوع بالا، ماندگاری خوب و فرمولاسیون استاندارد و سالم هستند و این مسائل دست به دست هم داده‌اند تا گلدن رز محصولات خود را به بیش از 90 کشور دنیا صادر کند.

رژلب گلدن رز مدل Velvet از بهترین نمونه‌های رژ لب جامد در بازار است که تمامی انتظارات شما را از یک رژ لب سبک و مخملی برآورده می‌کند. فرمولاسیون این محصول کاملاً بدون سرب بوده و به‌واسطه داشتن ویتامین و ترکیبات مفید گیاهی، پوست لب‌هایتان را تقویت می‌نماید.

4y6uy64 600x395 معرفی بهترین مارک های رژ لب بدون سرب و راه تشخیص آن

رژ لب بدون سرب ایوروشه

ایوروشه، یک برند معتبر فرانسوی است که از سال 1959 در زمینه تولید محصولات آرایشی فعالیت می‌کند. محصولات این برند بدلیل داشتن فرمولاسیون سالم و گیاهی، تأثیر فوق‌العاده و ماندگاری بالا در بیش از 88 کشور دنیا مورد استقبال قرار گرفته‌اند. ایوروشه نیز از اولین کمپانی‌هایی بود که اقدام به تولید رژلب‌های بدون سرب کرد و بدین ترتیب بعنوان بهترین برند رژ لب بدون سرب شناخته می‌شود. رژ لب جامد ایوروشه مدل گرند در 18 رنگ زیبا وارد بازار شده است و بافت مخملی و سبک آن کاربران بسیاری را مجذوب خود نموده است.

رژ لب بدون سرب کاپرا نیو

برند ایرانی کاپرا نیو از بهترین و مطرح‌ترین برندهای داخلی است که توانسته است به‌واسطه تولید محصولات ویژه‌ به جایگاهی ویژه نزد کاربران برسد. این برند دارای نشان سیب سلامت بوده و کلیه‌ی محصولات خود را به کمک ترکیبات ویژه‌ی گیاهی غنی می‌کند. رژلب‌های بدون سرب کاپرا، از برترین تولیدات این برند خوشنام هستند. بهترین رژ لب بدون سرب مارک کاپرا نیو را می‌توان رژ لب مایع kapra new به‌حساب آورد. رژ لب بدون سرب مایع کاپرا در 18 رنگ متفاوت در بازار موجود است و به‌راحتی می‌توانید تناژ مناسب پوست و آرایش خود را با آن ست کنید. بافت آن بسیار سبک بوده و بر روی پوست لب ترک بر‌ نمی‌دارد.

بیشتر بخوانید:  نایاب‌ترین تمبر جهان حراج شد

34f34r43 600x441 معرفی بهترین مارک های رژ لب بدون سرب و راه تشخیص آن

بهترین راه تشخیص رژلب بدون سرب

بسیاری از کاربران بعد از خرید رژ لب بدون سرب از روی کنجکاوی به فکر تست آن افتاده و می‌خواهند بدانند روش تشخیص رژ لب بدون سرب چگونه است؟ در این بین شرکت‌های تبلیغاتی، حقه‌های نادرست بسیاری را انتشار می‌دهند که بعنوان یک کاربر باید از آن‌ها آگاه باشید. بعنوان نمونه شاید شما نیز بارها شنیده‌ باشید که اگر رژ لب را روی دست پخش کرده و یک تکه طلا روی آن بکشید، درصورتی که رنگ رژ لب سیاه شد، این رژ لب حاوی سرب است! این آزمایش پایه و اساس علمی ندارد و تقریباً تمامی رژلب‌های بازار در اثر برخوردا با طلا در اثر واکنش شیمیایی سیاه می‌شوند.

تنها راه تشخیص و تست رژ لب بدون سرب آزمایش در آزمایشگاه و به کمک ابزارهای پیشرفته می‌باشد. هنگام خرید رژ لب بدون سرب به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • حتما و 100% محصول اورجینال را خریداری کرده و از خرید محصول فیک خودداری کنید.
  • از خرید رژ لب بدون سرب فله‌ای و بدون برند مشخص خودداری کنید.
  • محصول را از یک مرکز معتبر بخرید.
  • میزان سرب موجود در رژ لب‌های 24 ساعته بیشار از انواع مایع و مدادی است؛ تا حد ممکن از رژلب‌های 24 ساعته استفاده نکنید.
  • با اینکه میزان سرب موجود در رژلب‌ها آماری نگران کننده را نشان نمی‌دهد بهتر است برای حفظ سلامتی خود از نمونه‌ی بدون سرب استفاده کنید.

نحوه تشخیص لوازم آرایشی اصل

تنوع بسیار زیاد محصولات آرایشی بهداشتی، انتخاب نوع آن‌ها را به یک چالش بزرگ تبدیل کرده است. واقعیت تلخی که وجود دارد این است که برخی از محصولات تقلبی، آنقدر حرفه‌ای ساخته می‌شوند که فهمیدن این موضوع کار راحتی نیست. البته کار به اینجا ختم نمی‌شود؛ قابل توجه است که بدانید در مواردی این محصولات، به‌دلیل کیفیت بسیار پایین آن‌ها می‌توانند باعث بروز انواع بیماری‌های پوستی از جمله کهیر، اگزما، جوش‌های چرکی، لکه و… شوند. بی‌شک این یک تهدید بزرگ برای همه‌ی افرادی است که تا به امروز از محصولات غیراستاندارد و نمونه‌های مشابه استفاده می‌کردند.

  • خرید لوازم آرایشی از مراکز خرید معتبر

“یکی از مهمترین کارها برای خرید انواع رژ لب اصل و دیگر لوازم ارایشی اورجینال، این است که لوازم آرایشی بهداشتی را از هر جایی نخرید و به تسترهایی که فروشندگان برای تست محصولی به‌شما می‌دهند بسنده نکنید. همه‌ما می‌دانیم که محصولات زیبایی قیمت بالایی دارند و اگر فروشگاهی با قرار دادن تخفیفات بالا روی محصولات سعی کرد شما را به سوی خرید سوق دهد، به اصل بودن محصول شک کنید. وب‌سایت های فروش اینترنتی و بازدید از فروشگاه‌های معتبر، یکی از اساسی ترین گزینه‌ها برای خرید و تضمین کیفیت بالای لوازم آرایشی اصل می‌باشند.”

بیشتر بخوانید:  چه نکاتی را باید در نظر بگیرم هنگام خرید لباس مردانه برای مناسبت‌های خاص؟

آیا رژ لب بدون سرب واقعا بدون سرب است؟

این یکی از متداول‌ترین سوالاتی است که در فضای اینترنت توسط کاربران مطرح می‌شود. شایعه‌های بسیاری درمورد رژلب‌های بدون سرب وجود دارد. حتی بسیاری از برندها ادعا می‌کنند رژ لب بدون سرب وجود ندارد و هر رژ لبی از هر مارکی که باشد، حاوی مقادیری از سرب است. البته که این ادعا، درست نیست و پژوهش‌های آزمایشگاهی میزان سرب رژلب بدون سرب را صفر تشخیص داده‌اند.

3fr534f3 600x450 معرفی بهترین مارک های رژ لب بدون سرب و راه تشخیص آن

رژ لب بدون سرب چگونه تولید می‌شود؟

منشا وجود سرب در رژ لب‌ها به نحوه تولید رنگدانه‌های آن باز می‌گردد. وجود سرب و ناخالصی در موم و رنگدانه‌های ناخالص منشأ اصلی سرب در رژلب‎‌های معمولی می‌باشد. متخصصان در فرایند تولید رژ لب بدون سرب از اکسید آهن استفاده می‌نمایند؛ بنابراین در ترکیب آن هیچ‌گونه سربی وجود ندارد. یعنی ادعای تولید یک رژ لب بدون سرب کاملاً درست است.

در پایان اگر می‌خواهید درباره راهکارهای طلایی برای از بین بردن موهای زائد مطالب بیشتری را بخوانید لینک مربوطه را دنبال کنید.