گروه بندی کپسول های خوش طعم

43t3t3 600x338 گروه بندی کپسول های خوش طعم

کپسول های قهوه دارای گروه بندی متفاوتی هستند که طبق ساختار و شرکت سازنده ای که دارند براساس موجودیت طعم ها و خاصیت های متفاوتی که دارند به صورت های مختلفی تهیه می شوند. برخی افراد دوست دارند کپسول قهوه ای غلیظ و خوش عطر و طعم و درعین حال تلخ در اختیار داشته باشند، برخی شیرین تر قهوه خود را میل می کنند یا کافئین کمتری برای طول روز خود نیاز دارند و به همین دلیل در زمان تهیه و خرید کپسول قهوه نیز تاثیر گذار خواهد بود.

یکی از برندهای مطرح تولید کپسول قهوه، کمپانی بزرگ نسپرسو می باشد که به دلیل شهرت بسیار زیادی که دارد خرید کپسول نسپرسو بسیار رایج است و حتی در کشورمان ایران نیز استقبال بسیار زیادی از این محصولات می شود. در ادامه انواع گروه بندی این کپسول های قهوه را مطرح می کنیم، پس با ما همراه باشید.

گروه بندی کپسول های قهوه نسپرسو

کپسول های نسپرسو به دلیل اینکه از شهرت زیادی نیز برخوردارند، دارای طبقه بندی استانداردی نیز می باشند که خوب است این دسته بندی را بشناسید. مثلا برخی از کپسول های قهوه، یک نوشیدنی بسیار غلیط را تحویل خواهند داد که برحسب سلیقه شاید موردنظرتان باشند. پس با مطالعه این قسمت می توانید متوجه خاصیت های هر کپسول قهوه شوید و بین آن ها براساس علاقه مندی خود انتخاب نمایید.

کپسول های قهوه بدون کافئین (Decaffeinato)

کپسول قهوه بدون کافئین یا به اصطلاح د کافئین موردپسند کسانی است که یک نوشیدنی برپایه قهوه نیاز دارند که هیچ کافئینی در آن وجود نداشته باشد یا برای زمان هایی مناسب خواهد بود که به یک نوشیدنی خوش طعم در شب نیاز دارید و در عین حال می خواهید تداخلی با خوابتان نیز ایجاد نکند. البته انواع متفاوتی از همین کپسول های بدون کافئین در سبد کالای نسپرسو موجود است که از طعم، غلظت و رایحه های مختلفی برخوردار هستند. اگر بخواهیم چند مدل مختلف از کپسول های قهوه دکافئین نسپرسو را لیست کنیم:

کپسول قهوه ریسترتو دکافئین

کپسول قهوه نسپرسو ریسترسو بدون کافئین، دارای غلظت 10 می باشد و بیشترین غلظت را در میان تمام قهوه های بدون کافئین کسب کرده است. طعم و عطر این قهوه بسیار زیاد است و کاملا همان قدرت ریسترتو همراه با کافئین را در آن حس خواهید کرد. قهوه استفاده شده در این کپسول از نوع عربیکا و کمی روبوستا می باشد که به طور جداگانه رست شده و درون این کپسول قهوه قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید:  اینترنت ماهواره ای استارلینک چیست؟

کپسول قهوه دکافئین ولوتو

کپسول قهوه بدون کافئین ولوتو نیز در همین لیست قرار دارد و نقش یک نوشیدنی خوش طعم و بدون کافئین را برایتان بازی خواهد کرد. این کپسول قهوه که به طور مخصوص توسط کمپانی نسپرسو تهیه و توزیع می شود دارای غلظت 4 است که خب می توان گفت اگر غلظت زیاد قهوه ریسترتو برایتان مناسب نیست، می توانید کپسول قهوه ولوتو را نیز جایگزین آن کنید. دانه های استفاده شده در این کپسول قهوه کاملا از نوع قهوه عربیکای آمریکای جنوبی می باشد و طعم آن شیرین و بیسکوییت مانند است.

کپسول قهوه بدون کافئین ویوالتو

یکی دیگر از کپسول های دکافئین کمپانی نسپرسو، کپسول قهوه ویوالتو از نوع دکافئین می باشد که دارای غلظت 4 از 10 است و برای یک نوشیدنی سبک در هر زمان از روز بسیار مناسب و موردپسند است. کپسول قهوه ویوالتو نیز از قهوه عربیکا خالص در دو بخش آمریکای جنوبی و شرق آفریقا پدید آمده است و به صورت جداگانه این قهوه ها رست پیدا کرده و در این کپسول قرار گرفته اند.

کپسول قهوه اسپرسو (Espresso)

یکی دیگر از انواع کپسول های نسپرسو، کپسول قهوه پرطرفدار اسپرسو می باشد که فروش بسیار بالایی نیز دارد. ترکیباتی هم که در کپسول قهوه اسپرسو وجود دارد معمولا از بهترین کیفیت برخوردار اند و به گونه ای ساخته شده اند که به طور کلی مورد پسند افراد بسیار زیادی قرار می گیرند. چند نوع کپسول اسپرسو در این کمپانی تولید می شود که آن ها را مشخص می کنیم:

کپسول قهوه اسپرسو کاپریچیو

اگر می خواهید یک اسپرسو با اسدیدته کم داشته باشید و علاقه زیادی هم به طعم های قوی دارید، باید بگوییم که کپسول قهوه نسپرسو کاپریچیو یکی از بهترین کپسول های اسپرسو موجود در بازار می باشد. این کپسول قهوه دارای غلظت 5 است و یک غلظت معمولی دارد.

بیشتر بخوانید:  پیکرتراشی صورت

کپسول قهوه اسپرسو کوزی

طعمی بسیار فوق العاده پس از نوشیدن این کپسول اسپرسو به جانتان خواهد نشست. کپسول قهوه اسپرسو کوزی یکی دیگر از تولیدات تخصصی شرکت نسپرسو است که دارای رستی ملایم بوده و با عطری برشته به همراه میوه می تواند یک انتخاب خاص پسندانه برای دوستداران اسپرسو باشد.

کپسول های قهوه طعم دار

اگر علاقه مند به تست کردن طعم های جدید هستید که بر پایه قهوه درست شده باشند، باید سری به کلکسیون کپسول های قهوه طعم دار نسپرسو بزنید. افراد زیادی هستند که طعم تلخ قهوه را نمی پسندند و مجبورند از شکر در قهوه خود استفاده کنند، این محصولاتی که در ادامه معرفی می شود کاملا می تواند طعمی جدید به کامتان ببخشند که نیاز به هیچ شیرین کننده ای نداشته باشید.

کپسول قهوه طعم دار باریستا اسکورو

یک طعم قوی در عین حال متعادل! شاید برایتان عجیب باشد اما طبق مهندسی که در شرکت نسپرسو انجام می شود این قهوه بسیار خاص و کاملا قوی می باشد و در کنار قدرتی که دارد حس بسیار خوبی به کسی که می نوشد خواهد داد. شیرینی خاصی که در این قهوه وجود دارد به شدت نیازمند این است که آن را با شیر مخلوط کنید و برای خود یک کاپوچینو یا لاته با استفاده از آن تهیه کنید.

کپسول قهوه طعم دار کارامل کرم بروله

افراد کمی هستند که طعم کارامل را دوست نداشته باشند. طعم کارامل یک طعم خاص را به مشام می بخشد که همیشه یادآور خاطرات خواهد بود. این کپسول قهوه که توسط برترین کمپانی ساخت کپسول قهوه ساخته می شود، این لذت را چندین برابر کرده است. طعم خاص کارامل در این کپسول قهوه به وفور یافت می شود و در کنار آن وانیل، نارگیل و نوت هایی از غلات را نیز حس می کنید. واقعا این ترکیب، همان ترکیب برنده است!

کپسول قهوه طعم دار کاکائو ترافل

در هر کپسول قهوه همانطور که توضیح داده شد از قهوه هایی خاص استفاده شده است و در کپسول قهوه طعم دار کاکائو ترافل از قهوه هایی استفاده شده که از قبل همه آن ها به صورت جداگانه رست شده اند تا تماما بتوانند طعم خود را حفظ کنند و مخلوط خوش طعمی بسازند. اگر شما هم مثل من عاشق شکلات تلخ هستید باید بگوییم این قهوه برزیلی در کنار قهوه کلمبیایی، مخلوطی تلخ و کاکائویی ساخته است که بد نیست آن را یک بار هم که شده تست کنید. احتمال دارد دفعه بعد خیلی مشتاق برای خرید آن باشید.

بیشتر بخوانید:  درمان دیابت

کپسول های قهوه با غلظت فراوان (Intenso)

در آخر کپسول های قهوه ای را بررسی می کنیم که ملقب به اینتنسو هستند و بسیار غلیظ می باشند. این قهوه ها مشتریان پر و پاقرص خود را دارد که بسیار علاقه مند این طعم غلیظ هستند. البته باید بگوییم که این کپسول ها دربرگیرنده اصالت واقعی کپسول قهوه هستند و به همراه تلخی زیادشان، عاشقان واقعی قهوه را امتحان می کنند. انواع این کپسول های قهوه با غلظت فراوان که توسط نسپرسو تهیه شده است به صورت زیر می باشد.

کپسول قهوه با غلظت فراوان ناپولی

ناپولی یکی از دارک ترین انواع قهوه اسپرسو می باشد که به نام شهری در ایتالیا نامگذاری شده است که یک شهر ساحلی در جنوب این کشور می باشد. غلظت این قهوه 13 است و کاملا تلخ بوده و وقتی به فنجان نگاه می کنید یک ترکیبی از مخمل را خواهید دید که بافت بسیار ضخیمی را نیز دارا می باشد. اگر طرفدار قهوه های تلخ و دارک هستید ناپولی بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

کپسول قهوه با غلظت فراوان دارکان

کپسول قهوه دارکان یکی دیگر ساخته های شرکت نسپرسو می باشد و نام آن کاملا برازنده طعمی است که ارائه می دهد. کپسول قهوه دارکان با غلظت 11 محصولی عالی و درجه 1 برای نوشیدن است و تشکیل شده از قهوه عربیکا در آمریکای لاتین و آسیا می باشد. دانه های قهوه برای آماده سازی این کپسول قهوه بسیار تفت داده شده اند و کاملا برشته شده هستند. مراحل فراورده سازی این کپسول قهوه به همراه غلات و پودر کاکائو بوده و همین سبب شده است، کمی طعم کاکائو و غلات را در جان خود حفظ کند.