خرید نمک دامی و خرید سنگ نمک دام کربنات خورشید

3tolvj59iotnh45iyth5iotn 600x395 خرید نمک دامی و خرید سنگ نمک دام کربنات خورشید

خرید نمک دامی یکی از اقدامات پرتکرار توسط دامداران و به‌خصوص گاوداری‌ها می‌باشد. این ماده شور مزه، نقشی اساسی در پرورش دام و طیور دارد؛ چراکه باعث برقراری تعادل مواد معدنی در بدن دام شده و از بیماری‌های میکروبی و عفونی پیشگیری می‌کند. شرکت کربنات خورشید با اختیار داشتن چندین معدن اختصاصی سنگ نمک، می‌تواند نیازهای شما را با مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت ممکن برآورده سازد. جهت دست‌یابی به اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید سنگ نمک دام با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای خرید نمک دامی از کربنات خورشید

شرکت کربنات خورشید تولید کننده مستقیم سنگ نمک برای دامداری‌ها می‌باشد. کارخانه تولید سنگ نمک ما در بکرترین و باکیفیت‌ترین مکان ایران قرار دارد. بدین ترتیب معادن اختصاصی کربنات خورشید تمامی نیازهای شما (یعنی ارائه محصولی باکیفیت و به‌صرفه‌ترین هزینه) را برآورده می‌سازد. همچنین امکان حمل و نقل ویژه و سفارش با تنها یک تماس، دیگر مزیت‌های خرید نمک دامی از کربنات خورشید می‌باشند.

3toljvhn45bt8iv5n43jhtoil3m 600x450 خرید نمک دامی و خرید سنگ نمک دام کربنات خورشید

سنگ نمک خاصیت‌های بسیاری دارد و بخشی از مواد معدنی مورد نیاز دام‌ها همچون سدیم و کلرید را برطرف می‌کند. همچنین موجب بهبود عملکرد سیستم عصبی مرکزی در گاو و سایر دام‌ها می‌شود. دیگر مزایای خرید سنگ نمک دام عبارتند از:

  • پیشگیری از گرفتگی و فلج عضلات
  • افزایش اشتهای دام
  • بهبود شیردهی و باروری گاو و گوسفند
  • سلامت دستگاه گوارش
  • تنظیم هورمون‌ها
  • جذب بهتر پتاسیم، اسیدهای آمینه و سایر مواد معدنی
  • تنظیم کننده حجم مایعات در بدن دام (به دلیل ایجاد حس تشنگی)
  • جلوگیری از بیماری‌های میکروبی و عفونی
بیشتر بخوانید:  چگونه دام های بازار فارکس را شناسایی کنیم؟

خرید سنگ نمک دامی جهت صادرات

همانطور که می‌دانید ایران از جمله کشورهایی است که باکیفیت‌ترین معادن سنگ نمک را دارد. نمک استخراج شده از شهر قزوین و معادن اختصاصی کارخانه کربنات خورشید، خلوص و کیفیت بالایی دارد. بدین ترتیب می‌تواند تمامی نیازهای داخلی را برطرف نموده و حتی به کشورهای همسایه نیز صادر گردد.

tv45kji5jyoi45jyol 600x600 خرید نمک دامی و خرید سنگ نمک دام کربنات خورشید

البته سنگ نمک دام از نوع صادراتی کمی متفاوت از نوعی که برای مصرف داخلی‌ست تولید می‌شود. این نوع نمک‌ها به شکل‌های منظمی برش داده شده و در بسته‌بندی‌های محکم‌تر و شکیل‌تری قرار می‌گیرند تا کشورهای دیگر به راحتی پذیرای آن باشند.

خرید سنگ نمک گاو و دامی

شرکت کربنات خورشید انواع گوناگونی از سنگ نمک را به بازار عرضه می‌کند؛ که عبارتند از:

خرید سنگ نمک سیاه برای دام

سنگ نمک کلوخه سیاه، ارزان‌ترین نوع سنگ نمک دامی می باشد. این نمک دامی حاوی مقداری عنصر سولفور است که فواید زیادی برای بدن دارد. مجموعه کربنات خورشید منابعی عالی از این نوع سنگ نمک را در اختیار دارد که فاقد هرگونه منیزیم و کلسیم می‌باشند.

خرید نمک دامی سفید رگه‌دار

سنگ نمک کلوخه سفید رگه دار به دلیل داشتن خلوص بسیار بالا (بیش از ۹۶ درصد) مورد توجه دامداران و گاوداری‌های بسیاری قرار گرفته است. همچنین این نوع پتانسیل خوبی هم برای صادرات دارد.

بیشتر بخوانید:  رزرو نوبت دکتر آنلاین، معجزه‌ای در صنعت درمان پزشکی

خرید سنگ نمک گاو از نوع کلوخه سفید

سنگ نمک کلوخه‌ای سفید فاقد هرگونه مواد مضر است و کیفیت بالاتری نسبت به نوع سفید رگه‌دار دارد. از همین روی خرید سنگ نمک برای دام (از نوع کلوخه سفید) در بازارهای داخلی و خارجی پر رونق است.

خرید سنگ نمک قالبی برای دام

همانطور که متوجه شدید، تمام موارد پیشین به صورت کلوخه‌ای و بدون دست‌کاری در کارخانه کربنات خورشید ارائه می‌شدند. اما سنگ نمک قالبی با برش دادن انواع سنگ‌های درجه ۱ تهیه می‌شود و قیمت آن نیز کمی بالاتر است. به همین دلیل معمولا دام‌داران (حداقل در داخل کشور) از آن استفاده نمی‌کنند.

اگرچه این امر به سلیقه شما وابسته است؛ و جالب‌تر اینکه سنگ نمک قالبی و برش خورده طرفدارهای زیادی در کشورهای خارجی دارد. از این روی بهترین گزینه برای صادرات به‌شمار می‌رود.

چرا شرکت کربنات خورشید را برای خرید نمک دام انتخاب کنیم؟

  • مدیریت حرفه‌ای:مدیریت شرکت کربنات خورشید برعهده جناب علی یادگاری است که یکی از افراد حرفه‌ای در این حوزه محسوب می‌شود؛
  • مرغوبت‌ترین منابعپرسنل مجموعه ما در شرکت کربنات خورشید، برای تولید نمک دامیاز مرغوب‌ترین منابع سنگی، استفاده می‌کنند؛
  • مشاوره تلفنیکارشناسان فروش خبره ما، شما مشتریان گرامی را در کلیه مراحل ثبت سفارش و خرید نمک دامی، به طور کامل راهنمایی می‌کنند تا از خریدتان رضایت کافی داشته باشید؛
  • ساعات کاریما در شرکت کربنات خورشید10ها ساعت را مشغول تولید نمک دامی هستیم؛ از این رو در هر زمانی از طول هفته، آماده خدمت‌رسانی و تحویل کار به مشتریان گرامی خود خواهیم بود؛
  • تجهیزات پیشرفتهکارشنان ماهر ما در شرکت کربنات خورشیدبا به کارگیری بروزترین ماشین آلات پیشرفته روز دنیا، در تلاش هستند که مرغوب‌ترین محصول را در اختیار شما بزرگواران قرار دهند؛
  • کنترل نهاییرضایت‌مندی شما مشتریان عزیز در شرکت کربنات خورشیدبرای ما از هر چیزی مهم‌تر است؛ به همین دلیل محصول نهایی را قبل از عرضه و فروش، به صورت کلی بررسی می‌کنیم تا از کیفیت نهایی آن اطمینان حاصل نماییم.
بیشتر بخوانید:  مینی کیس استوک کامپیوتر

شرکت کربنات خورشید یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمک دامی است که با سابقه طولانی مدت خود در این زمینه کاری، جزو مطمئن‌ترین مجموعه‌ها برای خرید این محصول به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات تکمیلی جهت خرید نمک دامی، همین حالا با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را دراختیارتان قرار دهیم.