مرکز فروش تلویزیون شهری

45tvy4gygbg5u57 600x359 مرکز فروش تلویزیون شهری

تلویزیون شهری (Urban Display) یا Urban Video Wall نوعی تابلو تبلیغاتی است که از کابینت هایی در اندازه های مختلف تشکیل شده است.

هدف از تولید این محصول نمایش تبلیغات تصویری با کیفیت در محیط های شهری (میادین، پارک ها، مراکز خرید، پاساژها، پذیرایی ها، سالن های کنفرانس و …) می باشد. در دنیای پیشرفته امروزی تلویزیون شهری یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی با ظاهری زیبا و مدرن است.

 

تلویزیون های شهری به دو دسته داخلی (ایندور) و خارجی (اوت دور) تقسیم می شوند:

 

تلویزیون های فضای باز کاملا ضد آب و تا حدودی ضد ضربه هستند و به دلیل استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد در ساخت این تلویزیون ها به راحتی تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا را در زیر نور خورشید نمایش می دهند.

 

تلویزیون های شهری چه ویژگی هایی دارند؟

 

امکان تغییر محتوای مورد نظر و اطلاع رسانی در شرایط خاص

مصرف برق کم و صرف هزینه کمی برای آن

می تواند برای ارسال محتوا به تمام دستگاه های دیجیتال متصل شود

سازگار با محیط زیست در مقایسه با روش های قدیمی

به زیباسازی منظره شهر کمک کنید

پخش تمامی فرمت های صوتی و تصویری

انعطاف پذیری و تنظیم حتی در حالت منحنی و سه بعدی

ضد ضربه و ضد آب، مقاوم در برابر گرد و غبار و شرایط بد آب و هوایی

عمر بسیار بالا قطعات و مواد مصرفی

امکان طراحی و اجرای نامحدود تبلیغات نرم افزاری

خروجی صدای استریو و افزودن سیستم های صوتی قدرتمند

زاویه دید و وضوح بسیار بالا از دور و نزدیک با پخش نور بسیار بالا

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

طیف گسترده ای از کنترل ها و ارتباط بین اپراتور ها و نمایشگر شهری

استفاده آسان در شبکه های درون سازمانی

اتصال با امنیت بسیار بالا، از راه دور از طریق شبکه های بی سیم و رادیویی

قابلیت های کنترل بین شهری و بین استانی در هر نقطه با سیستم های ابری.

ارتباط آفلاین و آنلاین (کارت کنترل – استفاده از پردازنده ویدئو)

این مزایا در هیچ یک از ابزارهای تبلیغاتی ذکر شده وجود ندارد. همین امر دلیل خوبی بر قدرت بی نظیر این محصول با سایر محصولات هم رده خود و خروج آن از عرصه رقابت است.

 

مراحل نصب و راه اندازی تلویزیون های شهری چیست؟

نصب و راه اندازی تلویزیون های شهری توسط تیم فنی مجموعه ای اس آی لایت به صورت دقیق و بر روی سازه های مهندسی انجام می شود.

 

تامین قطعات و لوازم مورد نیاز

ارتقاء قطعات و فن آوری ارتباطات

رفع مشکلات فنی احتمال و خدمات پس از فروش

تبلیغات موثر با سفارش تلویزیون شهری

 

تلویزیون های شهری یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات محیطی هستند که می توانند موفقیت یک کسب و کار را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهند.

45yb57uju576 600x365 مرکز فروش تلویزیون شهری

هفت عامل موثر بر قیمت فروش تلویزیون شهری

برخی معتقدند قیمت خرید این تجهیزات دیجیتال پیشرفته دارای نرخ تعیین شده و ثابتی است. اما باید گفت که پرداخت این پنل های ال ای دی به عوامل متعددی بستگی دارد که با هم بررسی می کنیم:

بیشتر بخوانید:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

 

1. کیفیت تصویر

با توجه به اینکه کیفیت تصویر در این نمایشگرها به عوامل متعدد دیگری بستگی دارد، می توان آن را عامل مهمی در قیمت نهایی تلویزیون شهری دانست. بدیهی است که هرچه کیفیت نمایشگر بالاتر باشد، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید. برای خرید صفحه نمایش با وضوح و وضوح مناسب باید به ارتفاع تلویزیون شهری و زاویه دید مخاطب توجه کرد.

 

2. ابعاد تلویزیون

ابعاد تلویزیون و تصاویر با توجه به بودجه و خواسته مشتری تعیین می شود که هر چه صفحه نمایش بزرگتر باشد قیمت بالاتری نیز دارد.

 

3. تعداد پیکسل ها

عامل مهم که میشه بهش اشاره کرد در فروش تلویزیون شهری مربوط به تعداد و تراکم پیکسل های صفحه نمایش است. افزایش کیفیت تصویر به تراکم پیکسلی بیشتر و هزینه های بالاتر نیاز دارد.

 

4. کنتراست تصویر

کنتراست عامل دیگری است که به وسیله آن سایه روشن تصویر در سطح استاندارد قرار می گیرد و این مشکل به هزینه هزینه های بالاتر نیز بستگی دارد.

 

5. پیچ نقطه

فاصله بین دو پیکسل را نقطه نقطه می نامند که نشان دهنده کیفیت تصویر است و هر چه فاصله بیشتر باشد کیفیت تصویر پایین تر و قیمت پایین تر می شود. تعداد نقاط با تعداد پیکسل ها و وضوح صفحه نسبت عکس دارد. با افزایش فاصله پیکسل ها (فاصله بین نقاط افزایش می یابد)، تراکم پیکسل کاهش می یابد و وضوح تصویر کاهش می یابد و بالعکس. بنابراین، هرچه میزان نقطه کمتر باشد، وضوح صفحه نمایش بیشتر می شود و قیمت فروش تلویزیون شهری بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید:  مرتا جوادی مدیر عامل الست گروپ

 

6. کیفیت صدا

کیفیت صدا یک اصل مهم و تاثیرگذار در فروش تلویزیون شهری است و افرادی که برای اطلاع رسانی خدمات خود به این قابلیت نیاز دارند باید هزینه آن را پرداخت کنند.

 

7. کولر

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تلویزیون شهری وجود یا عدم وجود کولر است. اگر قصد دارید از تلویزیون شهری در محیط گرم و خشک و با نور مستقیم خورشید استفاده کنید، باید برای آن کولر تهیه کنید. استفاده از این دستگاه باعث کاهش حرارت تولید شده توسط منبع تغذیه و افزایش طول عمر و دوام نمایشگر می شود.

 

مرکز تلویزیون شهر برای فروش

 

بهترین مراکز تلویزیون شهری برای فروش

برای خرید تلویزیون شهری بهتر است به مراکز یا شرکت هایی مراجعه کنید که تمامی مولفه های مهم و تاثیرگذار در فروش و نصب را در نظر می گیرند. برای مثال تجهیزات یا عوامل مختلفی که هر کدام نقش مهمی در کیفیت و وضوح تصاویر دارند. باید به خریدار هشدار داده شود.

 

تامین برندهای معروف و قطعات با کیفیت نیز در حیطه وظایف مراکز فروش این نمایشگرهای دیجیتال می باشد. همچنین اگر به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید می توانید از خدمات تعویض و ضمانت قطعات استفاده شده استفاده نمایید، مجموعه ای اس آی لایت یکی از این مجموعه هاست که بعنوان وارد کننده کالا شناخته می شود و دست اول بودن قطعات تلویزیون شهری می توانید بهترین قیمت تلویزیون شهری را برای شما در بر بیاورد.