نصب سقف کشسان

vkegponjpognjepohjehievtjihjeihljethkjtk 600x397 نصب سقف کشسان

سقف کشسان از جمله سقف‌های کاذب مدرن در جهان معماری است که می‌توانید با طرح‌های خاص و مناسب با فضای خانه یا محل کار خود از آن استفاده کنید. نگین الماس با داشتن سابقه بیست ساله در این زمینه، پیاده‌سازی و نصب سقف کشسان را با کمک متخصصین آموزش دیده خود در اختیار مشتریان عزیز گذاشته و پشتیبانی لازم را بعد از فروش نیز در اختیار شما قرار دهد. از سقف کشسان می‌توانید در هر ساختمانی استفاده کرده و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت. سقف‌های کشیده می‌توانند ایده بهتری نسبت به سقف‌های گچی باشند. نصب آن‌ها بسیار ساده و سریع‌تر هستند و به مواد اولیه کمتری هم نیاز دارند.

نحوه نصب سقف کشسان

سقف کشسان نیازی به سقف اصلی ندارد. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید، این است که با نصب سقف کشسان، هیچ‌گاه گرد و غبار یا گچ از روی آن نمی‌ریزد و با خیال راحت می‌توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. پارچه PVC در سقف کشسان استفاده شده است و متخصصین نگین الماس، مشاوره‌های لازم را قبل از عملیات نصب در اختیار شما می‌گذارند. در هنگام نصب سقف کشسان، حتی نیازی به جابه‌جایی مبلمان خانه و دیگر اثاث هم نخواهید داشت، اما اتاق باید گرم باشد. حداقل درجه حرارت موردنیاز برای نصب سقف کشسان، ۱۸ درجه سانتی گراد است.

بیشتر بخوانید:  ۶ ترفند کشیدن خط چشم خوب در کمترین زمان

اگر سقف کشسان شما از پارچه PVC استفاده کند، قبل از عملیات، باید در حد ۶۰ الی ۷۰ درجه گرم شوند. سقف پارچه‌ای، نیازی به گرم شدن ندارد. قبل از نصب سازه سقف کشسان، پارچه را می‌توانید با اتصال دهنده‌های مخصوص به گوشه‌های سازه وصل کرده و سقف گرم شده را به تخته‌ها متصل کنید. گرما سبب می‌شود که انقباض و کشیدگی در پارچه ایجاد شده و یک سقف صاف و یکدست در انتها داشته باشید. آخرین مرحله در این راستا، پنهان کردن شکاف‌های بین تخته‌ها و دیوار است که متخصصین نگین الماس، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید:  سایت فیلمک دانلود و تماشا آنلاین فیلم و سریال

هزینه پیاده سازی سقف کشسان

هزینه سقف کشسان می‌تواند به عوامل مختلف بستگی داشته باشد. عواملی مانند مساحت اتاق، استفاده از مواد مختلف و همچنین فرورفتگی‌ها و میزان طاقچه‌های خانه در این زمینه موثر هستند. در کل، هزینه پیاده‌سازی سقف کشسان بسیار کمتر از سقف‌های دیگر است و می‌توانید سفارشی‌سازی‌های لازم را نیز در این زمینه داشته باشید. می‌توانید الگوهای موردعلاقه خود را از کانال تلگرام نگین الماس انتخاب کرده و آن را برحسب سلیقه و نیاز خود، تغییر دهید. تغییرات انجام داده شده، کاملا توسط نگین الماس پشتیبانی شده و تلاش می‌شود که بیشترین رضایت را از آن داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  4 روش پرپشت کردن موهای خود را بدانید

بنابراین، اگر قصد دستیابی به دکوراسیون مدرن و زیبایی در خانه یا محل کار خود دارید، می‌توانید از خدمات سقف کشسان استفاده کرده و پیاده‌سازی آن را به نگین الماس بسپارید. نگین الماس با بهترین ابزارها، کمک می‌کند که پیاده‌سازی سقف کشسان، به سادگی در خانه شما انجام شده و خانواده شما نیز بدون آزار و اذیت، به زندگی عادی خودشان ادامه دهند. طرح‌های دلخواه شما در سقف کشسان ارائه شده و می‌توانید با کمترین تلاش و هزینه‌ای، سقف کشسان زیبای خود را دریافت کنید. سقف کشسان در بالابردن روحیه افراد خانه و حس آرامش نیز بسیار کمک کننده است و نمی‌توان چنین حقیقتی را پنهان کرد.